הרשמה

תפנו מקום במדף: סט ה-LEGO של Horizon יגיע במאי

שום SSD לא יכול ליצור יופי כזה

לא יאמן: לגו Horizon הוא דבר אמיתי, והוא ממש מוצלח

Horizon Forbidden West יוצא רק בסוף שבוע הקרוב, אבל הוא כבר הספיק לעשות המון המון רעש. הביקורות המהללות שמהשחק קיבל, לא מתירות מקום לספק שההרפתקאה הבאה של Aloy עומדת להיות גדולה. כמה גדולה בדיוק? מסתבר שמספיק בשביל שחברת הצעצועים הנצחית LEGO תצא מגדרה ותעשה ערכת בנייה על המשחק. נכון, זה לא המשחק הראשון שמקבל גרסאה משלו מלגו, רק השנה כבר הספקנו לקבל את Sonic ואפילו ערכה מ-Overwatch 2, אבל מדובר במשחק הראשון של PlayStation Studios שמקבל גרסה משלו, ואם זו הרמה שערכות הבניה יעמדו בה, נחזיק אצבעות שהוא לא האחרון.

סט מספר 76989-Horizon Forbidden West Tallneck, הוא ערכת לגו הכוללת 1,222 חלקים, דמות לגו של גיבורת המשחקים Aloy, ושניים מהמכונות המוכרות שהיא פוגשת בדרך, ה-Watcher שבנוי מחלקי לגו ככה שבקלות יהיה ניתן לשנות את העין שלו לאיזה צבע שתרצו מצהוב כחול ואדום וכמובן המנה עיקרית של הבנייה, ה-Tallneck. בנוסף לכל הדברים שציינו, הערכה מגיעה עם דיוראמה יפייפיה המבוססת על העולם של Horizon, כך שנוכל לשים את Aloy באמצע האקשן ואפילו עם אחד משני הנשקים שמגיעים איתה בערכה, החנית והחץ וקשת האייקונים.

אני חייב להגיד שמדובר באחת הערכות הכי יפות שלגו הוציאו בשנים האחרונות, ובמחיר של 79.99 דולר, אין לי ספק שאנסה לקנות אחד למדף שלי כאשר הערכה תצא ב-1 למאי השנה. אילו סדרות אתם חושבים שיקבלו גם גרסאה מלגו? האם הייתם רוצים לראות עוד מכונה מהיקום של Horizon כבניית לגו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י