הרשמה

פלייסטיישן ישתלו עצים בשם מי שישחק ב-Horizon Forbidden West

כי אלוי, עץ השדה

סוני מזמינים אתכם להציל את העולם, על אמת

חברת Sony יוצאת במיזם ירוק ומאפשרת לשחקני PlayStation לתרום לסביבה חזרה אם רק ישחקו במשחק החדש שלהם- Horizon Forbidden West. כל מי ששיחק ב-Horizon Zero Dawn כבר מכיר את העולם הדיסוטופי של המשחק שנכבש על ידי הטבע בחזרה. במשחק החדש אנו נצא לחקור ג'ונגלים ירוקים מלאי סבך אדיר שמהווה את עיקר הנוף בעולם של Forbidden West. לכן, חברת Sony פצחה במיזם חדש בשם Play and Plant בו היא מציעה לאנשים לשחק במשחק ובתמורה היא תשתול עצים בעולם האמיתי.

המשחק צפוי לצאת בתאריך ה-18.02 והוא יכיל 59 Trophies שניתן יהיה להשיג. אחד מהם נקרא בשם Reached the Daunt, ומי שיצליח להשלים את ה-Trophy הזה לפני ה-25 למרץ יזכה בפרס מיוחד בעולם האמיתי. חברת Sony חברה לעמותת Arbor Day Foundation וביחד איתם הם ישתלו עץ עבור כל אחד שיגיע להישג הזה בין התאריכים 18 לפברואר עד ה-25 למרץ. ההערכות הן שמדובר בכ-288 אלף עצים ולכן רק 288 אלף הראשונים שיגיעו להישג הזה יזכו לקבל עץ שנשתל בזכותם. "בדיוק כמו שאלוי נלחמת להציל את העולם במשחק, כך אנחנו יכולים לעשות משהו להציל את הכוכב שלנו." היוזמה הזו היא חלק מארגון שנקרא Playing for the Planet Alliance וחברים בו חברות משחקים כמו Bandai Namco, Niantic, S, Stadi, Rovio ועוד. הארגון שם לעצמו למטרה לאגד מיליארד גיימרים ברחבי העולם כדי להעלות מודעות לחשיבות העצים על כדור הארץ. גם Sony חברה בו מן הסתם והם מפעילים את היוזמה הזו על שלושה יערות בארצות הברית שיהיו חלק מההשקה של Horizon Forbidden West.

המשחק Horizon Forbidden West יוצא ממש אוטוטו וזוכה לביקורות אוהדות וציון Metacritic משוקלל שעומד כרגע על 89. גם שמואל שלנו אהב את המשחק, מוזמנים לקרוא כאן מה הוא חשב עליו. שאר בני האדם ממתינים בציפייה להשקה הרשמית ל-Playstation שתהיה כאמור מחר. אז על הדרך, תנסו לשתול עץ עם הבקר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:37 18.02.2022 | DrizziTx DrizziTx

    ידיעה חשובה, לגמרי הלכתי לקנות רק בשביל זה, יאללה עץ לעולם בשמי!

  2. 2

    22:05 20.02.2022 | Avishay2007 Avishay2007

  3. 3

       | פורסם ע"י