הרשמה

חברות iFixit ו-Valve משתפות פעולה למכירת חלקי חילוף ל-Steam Deck

עכשיו יש לנו עוד דאגה אחת פחות

ממתק נהדר לקהילת המייקרים והשחקנים

אחרי חודשים של המתנה אנחנו נגיע בקרוב סוף סוף לקו הסיום של ההמתנה עד להשקה של ה-Steam Deck. הקונסולה הניידת של Valve עשתה בחודשים האחרונים לא מעט רעש ולמרות שההשקה שלה היא במרחק ימים ספורים מאיתנו יש עדיין הרבה סימני שאלה באוויר לגביה. אחד הנושאים שהכי הטרידו את קהל הגיימרים מסביב לעולם זה בנוגע לתיקונים של הקונסולה, חלקי חילוף ותוספות עבורה. Valve שמעה את קול השחקנים ושיחררה לפני מספר ימים את קבצי ה-CAD המקוריים של הקונסולה כך שכל מי שרוצה לפתח עבורה תוספות או אפילו להדפיס לעצמו בבית Steam Deck יוכל לעשות זאת בלי בעיה.

אבל היום אנחנו למדים ש-Valve לא עוצרת בשיחרור של קבצי CAD כשהיא משתפת פעולה עם iFixit. למי שלא מכיר, נספר ש-iFixit זאת חברה שחרטה על דגלה לאפשר למשתמשים לתקן את המוצרים שלהם. כדי לממש את מטרה זאת אפשר למצוא באתר של iFixit אלפי מדריכים לפירוק והחלפה של חלקים באלפי מוצרים החל מטלפונים, אוזניות, קונסולות ועוד. לפני מספר שנים החברה החלה למכור גם ערכות עם כלי תיקון ואף חלקים חלופיים להרבה מוצרים. כחלק משיתוף הפעולה של שתי החברות נכתב: "iFixit הם אחד מהמוכרים המורשים שלנו לחלקי חילוף עבור ה-Steam Deck וה-Valve Index VR." לצד ההכרזה על שיתוף הפעולה ומכירת החלקים באמצעות iFixit, פירסמה חברת התיקונים סירטון ומדריך מפורטים שמראים כיצד אפשר לפרק את הקונסולה ואילו חלקים אפשר ולהחליף ואיך עושים את זה בפועל.

שיתוף הפעולה הזה הוא ללא ספק חדשות נהדרות עבור קהילת השחקנים ומבטיח שהקונסולה הניידת של Valve תמשיך לעבוד גם אם היא תקבל מכה פה ושם וכמה חלקים יפסיקו לעבוד.
מה דעתכם על שיתוף הפעולה? מחכים ל-Steam Deck כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י