הרשמה

גרסאות הדור הבא של Cyberpunk 2077 הוצגו רשמית

זהו, אני סוף-סוף יכול לקנות את המשחק הזה.

פאץ' 1.5 יביא איתו שיפורים ל-AI, למנגנון ה-Perks ועוד שיפורי QoL ו-DLC חינמי בנוסף לשדרוג הדור הבא

מוקדם יותר היום כתבנו לכם על שידור ש-CD Projekt Red התכוונה לשדר ב-17:00 שעון ישראל. עכשיו אנחנו אחרי השידור הזה והגיע הזמן לספר לכם מה הוכרז שם. השידור הציג לנו את גרסאות הדור הבא של Cyberpunk 2077, שהוא עבר בין גרסאות ה-PS5, Xbox Series S ולבסוף ה-Xbox Series X. הגרסאות החדשות יכילו רזולוציית 4K דינמי ב-60 פריימים לשנייה, תמיכה ב-RTX (עם 30 פריימים לשנייה), זמני טעינה טובים יותר ועוד שיפורים ויזואליים. על ה-PS5, המשחק יתמוך גם בפיצ'רים של ה-DualSense. חוץ מהמשחקיות עצמה שאני אשים כאן בהמשך (גרסת ה-PS5 וה-Xbox Series X, להנאתכם), המשתתפים בשידור גם הציגו את הפאץ' הבא של המשחק שיכיל את השדרוג לדור הבא.

בין השינויים והשיפורים למשחק שיגיעו בפאץ' 1.5 תוכלו למצוא שינוי וארגון מחדש של מנגנון ה-Perks של המשחק - הורדת יכולות מיותרות, הוספת יכולות חדשות ועוד (שחקנים שיפתחו את השמירה הישנה שלהם ישמרו על נקודות השדרוג שלהם, אבל יצטרכו לבחור את היכולות שלהם מחדש). לפי התגובות של הצ'אט זה נראה שהרבה אנשים חיכו לשינוי הזה. המפתחים עבדו גם על שיפור ה-AI כדי שיהיה חכם ואיכותי יותר. הפאץ' גם מכיל המון שיפורי QoL שונים כמו היכולת לשנות את המראה תוך כדי המשחק בבית שלכם, שיפורים ל-NPC והעולם של המשחק, DLC שיכלול נשקים ותחמושת חדשה, יחד עם אפשרויות לשכור דירות חדשות.

מתי תוכלו לנסות את הפאץ' החדש? בואו נראה, אם היום ה-15 בפברואר, אז... עכשיו. כן, גרסאות הדור הבא של המשחק זמינות להורדה כבר היום! אגב, הפאץ' עצמו יהיה ענק: כ-50 ג'יגה של פאץ'. שחקני ה-PS5 יצטרכו להוריד את גרסת ה-PS5 של המשחק בעוד ששחקני Xbox יוכלו פשוט לעדכן את המשחק שלהם.

מה אתם חושבים על המשחקיות שהוצגה? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:53 15.02.2022 | nakiii nakiii

    שמואל אל תקנה בקצב הזה כמה חודשים תקבל אותו חינם

  2. 2

       | פורסם ע"י