הרשמה

סוניק הוא דמות הגיימינג החדשה שמקבלת סט לגו משלה

מפיקסלים לקוביות

סט הלגו של סוניק יצא כבר ב-1 בינואר

בשנים האחרונות מתחילה חברת LEGO הפופלארית להיכנס לאט לאט גם למותגי גיימינג. לצד סדרות הבניות המוצלחות שלהם למותגים כמו "מלחמת הכוכבים" ו"הארי פוטר" מצאה החברה הדנית מקום גם לבניות של מריו, Minecraft ואפילו Overwatch. עכשיו, החברה מעלה תאוצה בכניסה שלה לתחום עם הדמות שהכי מתאימה למהירות מסחררת.

Sonic the Hedgehog™ – Green Hill Zone 21331 | Ideas | Buy online at the  Official LEGO® Shop US

Sonic the Hedgehog Green Hill Zone הוא סט לגו חדש שמבוסס על השלב הראשון והאייקוני מהמשחק המקורי שייצא אי שם ב-1991, וכולל 1,125 חלקים. פרט לגרסאה היפייפיה של השלב, הסט גם מציע אוייבים מוכרים מהמשחק להרכבה, וכמובן שביניהם גם את דוקטור אג-מן שמעופף לו בחללית שלו בידיוק כמו שהיא מופיעה בסוף השלב. בנוסף לכל האוייבים תוכלו גם להקפיץ את סוניק עם הקפיץ האדום שבידיוק כמו במשחק, מבטיח להטיס את דמות הלגו באוויר על עבר שלוש מטבעות שרק מחכות שיאספו אותן.

Sonic the Hedgehog revealed! | Brickset: LEGO set guide and database

כמצופה מסוניק, הסט לא משאיר שום זמן לחכות לו, ותיהיה זמינה לקנייה כבר ב-1 בינואר במחיר של 69.99$. אמנם מדובר בבניה יחידה כרגע על המשחק, אך כמו שהזכרתי בניות מבוססות על מריו ומיינקראפט יוצאות באופן סדיר בשנים האחרונות, והשנה נזכה לראות לפחות בניית אוברווטץ' אחת. אגב, לפי השמועות זוהי רק ההתחלה, כך שאני מקווה שהתאבון שלכם לקישוט המדף בדגמים המבוססים על המשחקים האהובים עליכם נפתח. חושבים שתקנו את הבניה? אילו משחקים הייתם רוצים לראות מקבלים בניות לגו מבוססות עליהם? שמתם כבר פתק בכותל שנקבל את הטירה של זלדה? אשמח לדעת את התשובות לשאלות האלה בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י