הרשמה

פרטים נוספים נחשפו על High Isle - ההרחבה החדשה של Elder Scrolls Online

הרימו עוגן: שחקני ESO יוצאים להרפתקה באיים המסתוריים שממערב ל-Summerset

ההרחבה החדשה של Elder Scrolls Online לוקחת אותנו לאיים של גזע Bretton ולמלחמות פוליטיות שיכריעו את גורל האיים.

השבוע חשפה חברת Bethesda את ההרחבה החדשה למשחק Elder Scrolls Online. ההרחבה החדש תקרא High Isle ותתרחש באיים שממערב ל-Summerset. אל תתנו לגודל הקטן של High Isle על המפה של Tamriel להטעות אתכם, מפת המשחק עצמו תהיה גדולה כמו כל הרחבה שקדמה לה. הודות לעדלי יונייטד זכינו לקבל הצצה להרחבה ישירות מ-Bethesda בתחילת החודש.

ההרחבה הקרובה תהיה מעט שונה מכמה בחינות. ראשית, לשם שינוי לא יהיה אירוע קטסטרופי שמצריך מאיתנו להציל את העולם שוב. קו העלילה בהרחבה החדשה יעסוק בעיקר בפוליטיקה, ובקרבות על כוח בצדדים שמנסים לבסס את כולם ומעמדם בשלטון ולא באיזה שד גדול הקם להורגנו. שנית, עיקר ההרחבה תהיה סביב גזע ה-Breton. זהו גזע שאין עליו lore בעולם המערכה של Elder Scrolls, מה שנתן למפתחים גמישות רבה בבניית ההרחבה. ההרחבה עצמה תכלול הרבה פיראטים, מלחים וספינות כיאה להרפתקה המתרחשת על איים.

ההרחבה החדשה high Isle תכלול סיפור עלילה חדש שיתחיל באיים ודמויות חדשות יוכלו להתחיל משם. כמו תמיד, אין צורך בדרגה מסוימת או היכרות מסוימת עם העולם כדי להתחיל את ההרחבה. אחד היתרונות של Elder Scrolls Online, בשונה ממשחקי MMORPG אחרים הוא שאין צורך לשחק את ההרחבות הישנות או את המשחק הבסיסי כדי לצלוח את הסיפור. אפשר לשחק את ההרחבה בין אם אתה שחקן ותיק ואפשר גם להתחיל את המשחק ממש בהרחבה הזו. מי שרוכש את ההרחבה יקבל גם את המשחק הבסיסי ביחד איתה. ההרחבה החדשה כוללת את כל הדברים הרגילים כמו סקינים חדשים, חיית רכיבה חדשה, דאנג'נים, ריידים וכל מה שתמיד מגיע עם הרחבה. בנוסף לכך, ההרחבה כוללת שני Companions חדשים המבוססים על המכניקה מההרחבה הקודמת. למי שלא מכיר, מדובר בעצם בדמויות NPC שמתלוות למסע ומשמשות כחלק מהחבורה. לכל דמות יש תכונות אופי משלהן ומעשים שתחליטו לעשות ישפיעו על מערכת היחסים עם הדמויות.

בנוסף לכך, אנו הולכים גם לקבל משחק קלפים חדש לגמרי שמשמש את המלחים להעביר את הזמן. משחק הקלפים שואב השראות ממשחקי קלפים קלאסיים וממשחקי קלפים כמו Hearthstone, Magic ועוד. המשחק נקרא Tales of Tribute והקלפים ניתן לאיסוף מכל רחבי המפה ואינם מוגבלים להרחבה החדשה. את הקלפים ניתן לאסוף ולשחק בתוך המשחק. כרגע אין צפי לשחרור גרסה נפרדת למשחק הקלפים עצמו, או גרסה לנייד. מעבר לכך לא ידוע לנו הרבה על אופי המשחק עצמו, אלא רק שהוא משחק תחרותי ולא קרב שבו צריך להשמיד את היריב.

משחק ה-MMORPG של Bethesda יכול להיות כלי מצוין להציג את Elder Scrolls 6, ולמרות שאנחנו רחוקים מהשקת המשחק אפשר אולי יהיה לחפש רמזים בהרחבות הקרובות. המשחק צפוי לצאת בשישי ליוני אך כבר ב-14 לאפריל חברת Bethesda תבצע סטרימינג של ההרחבה בטוויץ' למי שמעוניין. המשחק Elder Scrolls Online כבר חוגג שמונה שנים והוא מכיל הררים של תוכן עם קווסטים לינאריים וגישה ידידותית מאוד כלפי שחקנים חדשים. מי שמעוניין לנסות אותו יכול להתחיל כבר היום.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י