הרשמה

שמועה: אפל צפויה להשיק את מכשיר ה-AR/VR שלה בעוד כשנה

אז באיזה Metaverse תרצו לחיות, מבוסס iOS או Android?

לפי קו, המכשיר יהיה מבוסס על מעבדי M1 שפועלים גם במחשבי מק מהשנה האחרונה

פרוייקט מכשיר המציאות המדומה/רבודה של אפל צפוי לצאת לאור במהלך הרבעון הרביעי של 2022, כך פורסם השבוע ע"י מינג צ'י קו, אנליסט ידוע של MacRumors. למרות שהצפי להשקה של מכשיר כזה הייתה לרבעון השני של 2022 והבשורה לא הגיעה בכנס האחרון של אפל, נראה כי נצטרך להמתין עוד כחצי שנה נוספת להגעה של משקפי VR/AR מבוססי iOS.

לפי קו, המכשיר יהיה מבוסס על מעבדי M1 שפועלים גם במחשבי מק מהשנה האחרונה, בעוד מעבד נוסף ינהל את פעולת החיישנים המצורפים למכשיר. קו טוען כי המכשיר יפעל עצמאית ללא תלות במק או אייפון בדומה ל-Quest 2 הפופולרי, במטרה להחליף את האייפון בעוד כעשור. המשפט הזה כבר מצית את הדימיון ותרשו לעצמכם להתפרע כיצד כל היום שלכם ינוהל באמצעות נניח מכשיר משקפיים והעיניים ולא דרך כף היד.

בנוגע לצגי המכשיר, קו טוען כי הם מבוססי 4K Micro OLED של סוני, וזהו שדרוג משמעותי ביחס למכשירי VR נפוצים בשוק. יכולות אלו דורשות כוח עיבוד כפול ממה שנהוג באייפון רגיל, ולכן המכשיר יהיה מבוסס על יכולות עיבוד עדיפות בהרבה. מה שכן, מפרט חומרתי כזה צפוי להזניק את מחיר גבוה למעלה ממכשירי ה-Quest, יש הטוענים כי בסביבות ה-2000$, כך שאפל כרגיל תמתג את עצמה כמוצר יוקרה מוכוון שוק צר יותר מאשר ה-Quest ששואף להיכנס לכל בית.

אז איך אתם מדמיינים את ה-Metaverse שלכם, חדר נקי ומצוחצח נטול באגים, או חדר משחקים מפנק שנכנסים אליו אנשים שלא הזמנתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י