הרשמה

העדכון הגדול הבא עבור Cyberpunk 2077 יגיע בתחילת 2022

אבל אני עדיין צופה דחייה נוספת...

עכשיו מגיע תורו של העדכון הגדול הבא של Cyberpunk 2077

המשחק הסופר מצופה של CD Projekt Red שנה שעברה חוזר לכותרות בתקופה האחרונה ולשם שינוי, הפעם באור חיובי הרבה יותר. אחרי שבדצמבר שנה שעברה המשחק יצא לביקורות מעורבות במיוחד וביקורות שליליות במיוחד מקהל השחקנים בזכות המצב הטכני הלא פחות מנוראי שלו, המשחק סוף סוף מתחיל להראות באור הרבה יותר חיובי כאשר רק עכשיו, הביקורות עבור המשחק בחנות הדיגיטלית של Steam הפכו בפעם הראשונה ל-Very positive.

אחרי שהעדכונים לדור הבא של הקונסולות נדחו לרבע הראשון של 2022, יחד עם כל עדכון אחר או חבילת הרחבה חינמית שנדחו גם כן הלאה, עושה רושם שהמפתחת מקטינה את חלון ההמתנה הזאת מעט יותר כאשר היא מודיעה שהדכון הגדול הבא למשחק יגיע פחות או יותר בתקופה שבה העדכון עבור קונסולות הדור הבא של Cyberpunk 2077 יצא. בהצהרה של אדם קצ'ינסקי (Adam Kicinski), מנכ"ל החברה נאמר: "אנחנו עובדים קשה על גרסאת הדור הבא של Cyberpunk, התכנון הוא לשחרר אותו ברבע הראשון של 2022, יחד עם עוד עדכון גדול לכלל הקונסולות, ישנה גם עבודה מתמשכת עבור גרסאת הדור הבא של Witcher 3 וההרחבה ל-Cyberpunk."

באופן מפתיע במיוחד, אפילו עם הבלאגן של Cyberpunk 2077 לפני שנה, קצ'ינסקי אמר כי ההכנסות של המפתחת גדלו ב-40% ברבע האחרון, מה שמביא אותה להכנסה של 144 מיליון PLN (שזה בערך 34.7 מיליון דולר, או כ-110 מיליון שקלים). אבל זה כל מה שלנו יש לדווח נכון לעכשיו, האם אתם שיחקתם ב-Cyberpunk 2077 אחרי שלל העדכונים שלו? זנחתם את המשחק ביציאה וחושבים לחזור אליו? עושה רושם שעכשיו זה הזמן המושלם לעשות זאת, מוזמנים לשתף חוויות ומחשבות איתנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:24 30.11.2021 | elad9219 elad9219

    איך לדעתכם המשחק נטו, אם מורידים את כל הבאגים והבעיות שהיו בהתחלה?
    כמו הציפיות שהיו, משחקיות, גרפיקה, עלילה, עולם פתוח והכל שמאוד כיף ומומלץ? או שחוץ מהקטע של הבאגים המשחק עצמו הוא לא וואו?

  2. 2

       | פורסם ע"י