הרשמה

"סוף שנה" - מבט אל המשחקים הגדולים של דצמבר!

כתבת משחקי החודש האחרונה ל-2021 יוצאת לדרך! בואו תקראו מה תוכלו לשחק בדצמבר הקרוב!

מאסטר צ'יף חוזר ויחד איתו מגיע עוד חבר לפלטפורמות של Xbox!

2021 הייתה שנה באמת מטורפת של השקות משחקים. נכון, הרבה משחקים נדחו ל-2022, אבל אחרי השנה הבאמת מטורפת שהייתה לנו והשנה המטורפת שצפויה להגיע אלינו בקרוב (ינואר ופברואר לבדם גורמים לראש שלי להסתחרר), זה נחמד מצד 2021 לתת לי קצת מנוחה עם חודש אחרון יחסית רגוע מבחינת השקות של משחקים. חשוב לי לציין כי הרשימה הזאת הורכבה לפני טקס פרסי הגיימינג שיתרחש בשבוע הבא ולפני עוד הפתעות שעוד יכולות לצוץ לנו, אבל אני אקח את הרשימה הקטנה הזו, אגיד תודה, ואספר לכם במה תוכלו לשחק בחודש דצמבר הקרוב!

Halo Infinite - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

המשחק הזה אולי ייראה לחלקכם מוזר, שכן המולטיפלייר של Halo Infinite כבר יצא לפני כמעט שבועיים (וכן, יש לי לא מעט מה לומר עליו לפני ההשקה של המשחק המלא), אבל חלקכם אולי גם תזכרו שיש אלמנט נוסף של המשחק שעוד לא קיבלנו - מצב הסיפור של Halo Infinite. הקמפיין שצפוי לסגור את הטרילוגיה השנייה של Halo, יזרוק את מאסטר צ'יף לעולם החצי פתוח של Zeta Halo, כדי לחפש את המיקום של הבינה המלאכותית שנקראת "The Weapon" במטרה למצוא את אהובת ליבנו קורטנה ולסיים את האיום שהיא מהווה על היקום כולו.

המולטיפלייר של המשחק הראה ניצוצות נהדרים של משחקיות כיפית, מפות נהדרות וגרפיקה נהדרת ואני באמת מגיע בגישה אופטימית למצב הסינגלפלייר, על אף העובדה שהוא לא הולך להכיל את ה-Co-op כמו שהובטח לנו בהשקת המשחק. כל תהליך הפיתוח של המשחק על ידי 343 לא הלך חלק בלשון המעטה, אבל אם המולטיפלייר המצוין של Halo Infinite מבשר, אפילו במעט, על המצב של השלבים במשחק והעולם הפתוח שנוכל לחקור - מצפה לנו משחק נהדר. אני מקווה.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בדצמבר.

Syberia: The World Before - PC

המשחק שכאן רק כי שמואל רוצה שהוא יהיה כאן האחרון של 2021! Syberia המקורי שיצא בשנת 2002 נכנס אצלי בצורה יפה לקטגוריה של "משחקים שאני לא מבין איך הם הצליחו בביקורות". לא הבנתי את הסיפור, אבל ה-Appeal ואפילו סגנון ה-Point and Click שלו לא היה לטעמי והלך לכיוון הקריפטי יותר מאשר לכיוון של חידות חכמות. למשחק השני כבר יותר התחברתי ובשלישי כבר ירדתי מהסדרה לגמרי. השאלה שנשארה היא: האם המשחק הרביעי בסדרה שמתפקד כהמשך לסדרת Syberia יהיה זה שיחזיר את אהבתי לסדרת משחקי ההרפתקה האייקונית, או שזה המשחק שיסתום את הגולל על איזושהי מערכת יחסים שלי עם סדרת המשחקים הזו? נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בדצמבר.

The Gunk - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אני יודע שכל חודש דצמבר הולך לעמוד בסימן Halo עבור Xbox, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתעלם מ-"The Gunk". משחק האקשן/הרפתקה מהיוצרים של סדרת משחקי Steamworld שם אותנו בעולם חייזרי, כשעל הגיבורים שלנו (ראני ובק) מוטלת המשימה להציל את העולם הזה מפני חומר שנקרא "The Gunk" שמשחית את הצמחייה ובעלי החיים בו. האם הם יצליחו במשימה? האם ראני תוכל להחזיר את העולם לקדמותו? ומי יהיה האויב האמיתי שלה במהלך המסע? המשחק נראה סופר מסקרן, ואם להיות כן לחלוטין, יש מצב שמדובר ב-Hidden Gem - כל עוד הם ישמרו על המשחק לינארי ובלי יותר מדי אלמנטים לא נחוצים של משחק עולם פתוח.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בדצמבר.

אני מניח שרבים מכם שמו לב לכמה דברים שהושמטו החודש, אבל זה בעיקר כי כבר דיברתי עליהם בחודשים קודמים והם נדחו לחודש הזה. אז בלי להכביר במילים, הנה כמה אזכורים חשובים לחודש הקרוב:

  • הרחבת Endwalker של Final Fantasy XIV מגיעה אלינו החודש אחרי שנדחתה מהחודש שעבר. היא צפויה לצאת ב-7 בדצמבר.
  • משחק ההרפתקה/אקשן, Solar Ash מגיע החודש לאחר שנדחה מאוקטובר. הוא צפוי לצאת ב-2 בדצמבר.
  • גרסת ה-Switch של Life is Strange: True Colors המצוין מגיעה אלינו ב-8 בדצמבר.
  • המשחק המסתורי, Twelve Minutes נוחת על ה-Switch ב-7 בדצמבר.

זהו! כתבת משחקי החודש האחרונה ל-2021 הסתיימה, אבל זו רק יריית הפתיחה לכתבות סוף השנה של Vgames! משחקי השנה שלנו לפי ציונים, עשרת פסקולי השנה וכמובן - סיכום השנה המסורתי של צוות Vgames יגיעו כולם בהמשך החודש, אז תמשיכו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות וכאן באתר! בינתיים ספרו לי אילו משחקים אולי פספסתי ברשתות החברתיות או כאן למטה!

נתראה במשחקי החודש של ינואר!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י