הרשמה

אינטל חושפת את החזון שלה ל-Metaverse

אבל זה לא כל מה שהיא מציגה

אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד?

מאז שחברת פייסבוק שינתה את שמה למטא והציגה את עולם המטאוורס (Metaverse) זה היה אחד הנושאים הכי מדוברים ברשת והרבה חברות אחרות החלו להראות עניין רב בקונספט הזה. אם עד עכשיו ראינו כל מיני חברות קטנות יחסית שמגיבות ומציגות את החזון שלהם ואת הדרך שבה הן רואות את היקום של מטא, עכשיו אחת החברות הגדולות ביותר של עולם הטכנולוגיה מציגה את החזון שלה ומובן מסויים גם את האמון שלה ב-Metaverse. על פי אינטל ה-Metaverse צריך להיות נגיש לכולם "ולכלול התייחסות לכל סוגי הפלטפורמות, מסמארטפונים ומחשבי PC ועד משקפי AR ו-VR".

אינטל עוד אומרת שלראות עינייה יהיו 3 סוגים של Metaverse, האחת סובבת סביב אינטרקציות חברתיות (Socialverse), השניה היא עבור משחקים (Playverse) והאחרונה מרוכזת סביב סימולציה (Simuverse). על מנת שהיקומים השונים יהיו נגישים לכל כפי שאינטל רוצה היא חשפה תוכנה שמאפשרת ללפטופים לנצל כוח מחשוב ממחשבים אחרים. זה אומר שאם יש לכם לפטופ ללא כרטיס מסך ואינכם יכולים להריץ עליו משחקים, התוכנה תאפשר לכם להשתמש במשאבי מיחשוב של מחשבים אחרים שנמצאים על אותה רשת כדי להצליח להריץ משחקים. אינטל הציגה את התוכנה בעזרת דמו של Hitman 3 ועל הדמו זה ניראה מרשים מאוד.

אינטל אומרת שכרטיס המסך שלה (Alchemist) שצפוי לצאת לשוק בשבועות הקרובים "יהיה הפיתרון הראשון שמתאים לעידן ה-Metaverse) והוא יאפשר למשתמש להריץ משחקים גם עליו וגם על בסיס ענן. החזון של אינטל וההכרזות האלה מעניינות מאוד אך נצטרך לחכות ולראות האם הן באמת יצאו לפועל.
מה דעתכם על ההכרזות של אינטל? האם הן יכולות להתממש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י