הרשמה

הטריילר הראשון ל-River City Girls 2 נחשף

ג'אנר ה-beat-'em-up ממשיך בקאמבק הנפלא שלו

ההמשך למשחק המצויין מ-2019 מקבל טריילר ראשון!

במהלך האירוע ה-Indie World Showcase האחרון של נינטנדו קיבלנו טריילר ראשון להמשך של משחק ה-beat-'em-up המוצלח River City Girls שיצא בשנת 2019. למעשה כבר מהקיץ אנחנו יודעים על קיומו, וקצת פרטים עליו כבר נחשפו כמו העובדה שהפעם יצטרפו לקאסט דמויות המצויין של המשחק עוד שתי דמויות חדשות והאפשרות לשחק בקו-אופ עם חבר או חברה דרך הרשת (מה שלא התאפשר במשחק הראשון). אולם רק עכשיו קיבלנו טריילר למשחק שצפוי להגיע אלינו בקיץ של 2022.

בטריילר קיבלנו הצצה ראשונה לעיר שבה נבלה את ההרפתקה הפעם, שנראת מגוונת יותר מהמשחק הראשון וכוללת כמה מקומות מסקרנים במיוחד כמו לונה פארק, קיר טיפוס ואפילו בר קוקטיילים. בנוסף ראינו כמה קטעים קצרים של גיימפליי, ונראה שמפתחי המשחק WayForward לא הסתפקו רק בדמויות חדשות אלא גם הוסיפו כמה מהלכים חדשים למיסאקו (Misako) וקיוקו (Kyoko), ה-River City Girls בכבודן ובעצמן שחוזרות לעוד הרפתקה. איתן חוזרת גם המלחינה המוכשרת מהמשחק הראשון, מייגן מקדאפי (Megan McDuffee), שגרמה לי עד עכשיו לזמזם חלק מהטראקים שהיא יצירה למשחק, ונשמע שגם הפעם היא מביאה את המיטב שלה לפסקול.

המשחק הראשון אגב, למי שפספס, זמין בכל הפלטפורמות הקיימות, ואני בטוח שהוא יעשה לכם עבודה מעולה בלמלא את חלל ה-beat-'em-up עד שהמשחק הבא בסדרה ייצא כאמור בקיץ של השנה הבאה עבור ה-Switch, קונסולות הדור הקודם, הדור הנוכחי והמחשב. מה דעתכם על חזרתו של הג'אנר שוב לאור הזרקאורים? מתרגשים מ-River City Girls 2 או מחכים למשחק של צבי הנינג'ה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י