הרשמה

תאגיד Tencent הסיני קונים את הסטודיו שמאחורי Back 4 Blood

אולי דחיפה מהסינים תעזור ל-Turtle Rock להפחית את מספר הזומבים שקופצים עלינו בכל רגע נתון

עוד סטודיו מערבי נרכש ע"י תאגיד ענק סיני

תאגיד הטכנלוגיה הסיני Tencent הודיע אתמול על השלמת הרכישה של SlamFire, חברת האם של המפתחת Turtle Rock Studios שמוכרת לכם בעיקר בזכות הפיתוח של משחק ה-Co-Op הפוסט אפוקליפטי Back 4 Blood. למרות הרכישה, Turtle Rock ישמרו על העצמאות והחופש האומנותי שלהם וימשיכו להתנהל מהמטה הנוכחי שלהם בקליפורניה. גם המייסדים של הסטודיו פיל רוב (Phill Robb) וכריס אשטון (Chris Ashton) יישארו בתפקידים שלהם בחברה.

החברים ב-Turtle Rock כבר הגיבו על הקנייה והביעו את ההתרגשות על הפוטנציאל שהיא נותנת להמשך העבודה על המותג של Back 4 Blood: "אנחנו נמשיך את התקשורת הרציפה עם כולכם ונעדכן כל הזמן דרך הלוח שלנו באתר Trello (פלטפורמה שחברות עושות בה שימוש כדי לנהל פרויקטים) ונמשיך להרחיב את מה שעושה את Back 4 Blood כל כך מיוחד. בנוסף אנחנו עושים משהו שלא עשינו בעבר בתור סטודיו, נמשיך לתמוך במותג שהוא Back 4 Blood ונהפוך אותו לפרנצ'ייז AAA יציב. יש עוד המון להציע ביקום של המותג ואנחנו רק בהתחלה". אדי צ'אן (Eddie Chan), בכיר במחלקה האסטרטגית ב-Tencent הגיב גם הוא על הדברים: "אנחנו מעריצים גדולים של Turtle Rock והגישה שלהם בפיתוח משחקי מולטיפלייר קואופרטיביים, אנחנו כבר לא יכולים לראות מה קורה בהמשך וכבר מתרגשים לראות מה צופן בתוכו העתיד של הסטודיו".

Tencent הוא תאגיד טכנולוגיה סיני שהוקם ב-1998. בשנים האחרונות נכנסים ב-Tencent בהדרגה גם אל שוק הגיימינג שכן Turtle Rock מצטרפים לשורה של אולפנים שכבר נרכשו על ידי הענקים הסיניים. בין השאר Tencent הוא תאגיד האם של Fat Shark שפיתחו חלק מהמשחקים בסדרת Warhammer וגם של Riot Games שכמובן עומדים מאחורי League of Legensds. בנוסף לבעלות על מפתחות קטנות יחסית, ב-Tencent מחזיקים גם בחלקים מהחברות הגדולות ביותר בענף הגיימינג: Epic, Ubisoft, Activision Blizzard, ו-Paradox Interactive. בסך הכל השקיעו ב-Tencent בלא פחות מ-31 חברות משחקים בשנת 2020 לבדה.

Tencent buys 'Back 4 Blood' studio Turtle Rock | Engadget

בינתיים ב-Turtle Rock עדיין משקיעים זמן על מנת למצוא את האיזון הנכון עבור הממשיך הרוחני של Left 4 Dead שמאז היציאה שלו באוקטובר האחרון מקבל תלונות מצד השחקנים בעיקר על דרגת קושי לא הגיונית וחוסר איזון כללי (גם ברמות הקלות ביותר). עדכון 1.04 של המשחק שוחרר רק לפני יומיים ומבטיח לסדר קצת את העניינים. כך או כך יהיה מעניין לראות איך הרכישה הזו תשפיע על עתיד המשחק והפרנצ'ייז שעדיין לא שחרר את הפוטנציאל האמיתי שלו בעיניי. מה אתם חושבים על הרכישה? את הביקורת של גיא ל-Back 4 Blood כבר קראתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י