הרשמה

רשמי: התסריט לעונה השלישית של The Witcher כבר הושלם

העונה השלישית כבר בדרך

פחות מ-48 שעות לאחר יציאת העונה השנייה - ויש כבר אישור לעונה שלישית

העונה השנייה של The Witcher ל-Netflix אמנם ראתה אור רק לפני יומיים, אבל זה לא אומר שחברת הסטרימינג מתכננת לעצור עם אחת מהסדרות היותר מוצלחות שלה. בראיון ל-TechRadar, במאית הסדרה לורן שמידט היסריץ' (Lauren Schmidt Hissrich) סיפרה שהתהליך היצירתי "מתחיל רק עכשיו", ואישרה שהתסריט לעונה השלישית כבר הושלם.

"זה השבוע האחרון שלנו בחדר הכותבים. כמעט סיימנו עם תהליך כתיבת התסריט, והוא מדהים. אני מאוד נרגשת מהצורה שהעונה הזו מקבלת, והיא מבוססת על הספר האהוב עלי - Time of Contempt. אני מרגישה שהעונות הראשונות רק בנו את מגרש המשחקים עבור כל מה שעומד לקרות בהמשך, אבל התהליך היצירתי מתחיל רק עכשיו. יש לנו את התסריטים, ואנחנו נביא את הבמאים ואת השחקנים, ונתחיל לצלול עמוק יותר תוך כדי הסתכלות לאחור ולמידת לקחים כדי לוודא שמדובר בעונה המושלמת."

הנרי קאוויל (Henry Cavill) שמגלם את גראלט (Geralt) הביע בעבר את התלהבותו והציג נכונות לעשות "אפילו שבע עונות של The Witcher", ועד כמה שאנחנו מסכימים איתו - נראה שנטפליקס מסכימים אפילו יותר. אחרי עונה ראשונה מוצלחת במיוחד וסרט מצוייר מוצלח לא פחות, הזיכיון של The Witcher הביא לנו את העונה השנייה שלה. אנחנו עדיין לא ראינו אותה, אבל אנחנו נרגשים מאוד לראות לאן היא תלך ואילו חלקים מהספרים היא תחקור יותר או פחות. לגבי מה שמעבר לעונה השנייה, אנחנו צפויים לקבל סדרת פריקוול בשם Blood Origin שמתרחשת יותר מאלף שנים לפני אירועי הסדרה הראשית, אבל בינתיים בואו ניקח את הזמן ונהנה ממה שיש לעונה השנייה להציע.

מה אתם חושבים על האישור על העונה השלישית? חושבים שנטפליקס קצת קופצים מעל הפופיק, או שיש ביסוס מאחורי האמונה החזקה שלהם ב-The Witcher? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י