הרשמה

הנאחס של ג'ארד לאטו ממשיך: "מורביוס" נדחה שוב

עוד דחייה ועוד דחייה...

אולפני סוני דוחים את היציאה של מורביוס פעם נוספת

נדמה שהמזל הרע של ג'ארד לטו (Jared Leto) עם סרטי גיבורי על פשוט לא נגמר. אחרי הכשלון הבקורתי של "יחידת המתאבדים" מ-2016 (גם אצלנו), מצא לטו נחמה ברשת העכביש של Sony כשלוהק בתור מייקל מורביוס (Michael Morbius), אנטי-הירו בדמות ערפד מהקומיקסים של ספיידרמן. למרות שהבחירה מעט לא מוכרת יחסית לשאר הדמויות שנמצאות תחת הזכויות של סוני, בכל זאת טמנו בו תקווה ונתנו לו סרט סולו משלו.

מפה לשם, הקורונה שהכתה חזק בכל התעשייה לא פסחה על הערפד, והסרט כבר שנה נמצא בדחיות תמידיות. למרות שלפחות מבחינת הקולנוע נראה שהווירוס מאחורינו, בחרו אולפני סוני לדחות פעם נוספת את הסרט, וממש סמוך לתאריך היציאה. הסרט שהיה אמור לצאת בארצות הברית ב-28 בינואר, כעת צפוי לצאת ב-1 באפריל (במידה ולא עובדים עלינו..). בארץ תאריכי היציאה עוד לא עודכנו, אך ככל הנראה לא נזכה לראות את הפרק הבא ביקום שבונים סוני לספיידרמן מוקדם יותר משאר העולם.

לא צויינה סיבה לדחייה, אבל ניתן לשער שההצלחה המסחררת של ספיידרמן: אין דרך הביתה בקופות גרמה לסוני לרצות לתת לסרט יותר מרווח. לעוד מידע על מורביוס, או לסרט האחר שיוצא השנה על "ערפד" לא פחות מוכר מעולם הקומיקס בשם באטמן, אתם מוזמנים להשאר איתנו כדי לוודא שאתם מעודכנים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י