הרשמה

חברת EA ביטלה משחק MMO של הארי פוטר

האם תמיד רציתם לעשות רייד על האסיר מאזקבן?

משחק MMORPG של הארי פוטר היה אמור לראות אור בתחילת שנות ה-2000

בראיון לטוויץ' שערכה קים סלזר (Kim Salzer) היא התוודתה שחברת EA ויתרה על הפקת משחק MMO בעולם של הארי פוטר. באותה תקופה סלזר עבדה כ-Product Marketing Director בחברת EA בין השנים 2000-2003, ולטענתה החברה היתה אמורה להפיק משחק תפקידים מרובה משתתפים בעולם של הארי פוטר. הרעיון היה לשלב את המשחק שיהיה פעיל גם אונליין לצד היותו גם משחק אופליין ושחלק מהמתנות יגיעו בדואר הביתה אל השחקנים.

לפי סלזר המשחק כבר היה מוכן בגרסת בטא בתחילת שנות ה-2000. מדובר בתקופה שאחרי שני הסרטים הראשונים כאשר ההצלחה של הארי פוטר היתה בשיאה. Electronic Arts החליטה לבטל אותו בשל שינויים שעשתה החברה במבנה הארגוני שלה ומתוך אמונה שהמותג של הארי פוטר לא ישרוד את מרוצת השנים. כמובן שהיום כ-20 שנה אחרי, המותג של הארי פוטר עדיין פופולרי והוא ממשיך להפיק סרטים ומשחקים.

מצד שני, תעשיית משחק ה-MMORPG היתה בשיאה בתחילת שנות ה-2000, אך לאחר ההשקה של World of Warcraft משחקים רבים נסגרו וההצלחה של WoW טרפה את כל הקלפים בעולמות המשחק של MMORPG. מי שרוצה להרחיב בנושא מוזמן לקרוא על כך כתבה מעמיקה כאן. אני חושב שבדיעבד ההחלטה של EA לא היתה רעה, גם אם נעשתה מהסיבות הלא נכונות. להקים משחק MMORPG בתחילת שנות ה-2000 היה סיכון אדיר מבלי שהחברה ידעה זאת בכלל. האינפלציה הגדולה של משחקי MMORPG באותה תקופה יכלה מאוד להקשות על ההצלחה של המותג.

מי שממש מצטער על הפספוס יכול להתנחם בכך שבשנה הבאה צפוי לצאת המשחק Hogwarts Legacy שהוא משחק תפקידים בעולם פתוח ויספר את הסיפור של Hogwarts הרבה לפני בואו של הארי פוטר. המשחק צפוי לצאת ב-2022 ואין לנו הרבה פרטים עליו מהמפתחת Portkey אך צפוי להיות שם הרבה קסם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י