הרשמה

חברת Bioware בפוסט על עתיד החברה

העתיד לפי Bioware

מנהל Bioware בפוסט על שנת 2021 ומה שצפוי בהמשך

גארי מקיי (Gary McKay), המנהל הכללי של Bioware , העלה פוסט חדש בבלוג של החברה לכבוד השנה החדשה ובו הוא מתבונן על שנת 2021 ומפרט את החזון שלו לגבי העתיד של Bioware. כמו הרבה חברות נוספות הוא מציין שהשנה הזו לא היתה פשוטה עבור Bioware כמו עבור שאר האולפנים עם המגיפה ששיבשה את הפעילות השוטפת של החברה ושלחה עובדים הביתה.

בפוסט, מציין מקיי את ההצלחה הכבירה של Mass Effect: Legendary Edition. בחודש מאי השיקה Bioware את הטרילוגיה הפופולרית של Mass Effect בגרסה מחודשת עם גרפיקה חדשנית, שיפורים מכניים ועדכונים נוספים. Mass Effect הוא משחק תפקידים מאוד פופולרי, וחברת Bioware הצליחה לעשות גרסת Remasterd מוצלחת במיוחד שאפילו צפויה להגיע ל-Game Pass בהמשך החודש.  הגרסה זכתה לפופולריות רבה ודורגה בציונים גבוהים עם נתוני מכירות מרשימים. מעבר לכך, מקיי מעדכן שצפויות עוד הפתעות בזירת Mass Effect וכי יש משחקים נוספים שעומדים לצאת בסדרה. הוא שלח לינק לציוץ רשמי של Mass Effect מתחילת נובמבר המספר כי החברה עובדת על הכותר הבא בסדרה. הוא אף הזמין את הקוראים לחפש רמזים בתמונה לגבי הכותר הבא שקיבל טיזר חדש באירוע Game Awards 2020.

לאחר מכן, מתייחס מקיי להרחבה החדשה למשחק Star Wars: The Old Republic הצפויה לצאת בחודש פברואר השנה ותחגוג 10 שנים למשחק, עניין לא פעוט בכלל למשחקי MMOORPG בעידן קשה כל כך. הוא מציין כלאחר יד את הכותר החדש בסדרת Dragon Age המחכה לנו, אך לא פרסם יותר מדי פרטים או חדשות לגבי המשחק. Dragon Age הוא אחד ממשחקי התפקידים הטובים ביותר שיצאו וזכה לטרילוגיה מעולה, ולא מזמן החליטה חברת Bioware לבטל את הרעיון של חנות בתוך המשחק והטמעת אלמנטים של מולטיפלייר. הרעיון נזנח לאחר כעס גדול של הקהילה על הרעיון ומקיי אף מציין כי המשחק צפוי להיות משחק לשחקן יחיד בלבד.

בבלוג הוא מציין את החשיבות שלו לרכוש מחדש את אמון השחקנים. חברת Bioware הסתכסכה לא מעט עם הקהילה שלה, הן מבחינת Mass Effect: Andromeda שנחשב למשחק לא מוצלח ולא אפוי שיצא לשוק וניסה לרכב על המותג המוצלח של Mass Effect. הסיפור עם Dragon Age גם סיבך את Bioware עם הקהילה שלה שטענה שהיא נכנעת לתכתיבים של חברת האם Electronic Arts. בפוסט טוען מקיי שהם מאוד ממוקדים בלקבל חזרה את אמון הקהילה על ידי בניית חווית שחקן יחיד בכותרים הבאים של Dragon Age ו-Mass Effect.

More confirmation Dragon Age 4 will be 'single-player focused' | PC Gamer

המשחק היחיד שבלט בהיעדרו בבלוג הוא Anthem, אך יתכן כי הוא לא מצוין בכוונה בפוסט שכולו עוסק בחווית השחקן היחיד, וחבל. המשחק Anthem ניסה לבנות משחקיות חדשה בתחום ריבוי המשתתפים והביצוע הכושל שלו החזיר אותו לשולחן השרטוטים, אך למשחק עודנו יש פוטנציאל רב ויהיה חבל אם Bioware יפספסו אותו. מה אתם חושבים על ההסתכלות של Bioware אל עבר העתיד? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י