הרשמה

באיחור אופנתי: העונה השלישית של The boys תגיע ביוני

הקאמבק שחיכיתם לו

העונה השלישית של הסדרה תכלול שמונה פרקים שישודרו בין יוני ליולי

העונה השניה של סדרת גיבורי-העל הפופלרית של אמאזון, The Boys, נגמרה בטוויסט מעולה שגרם לכמה ראשים להתפוצץ, ולא רק באופן מטאפורי. עם עונה שלישית מובטחת נדמה היה שהסדרה תמשיך בקצב המצויין שלה של עונה כל שנה, אך בעקבות הקורונה הסדרה דילגה על 2021. אחרי שנה וקצת של ציפייה, יש לנו תאריכים לכל הפרקים של העונה יחד עם טיזר ראשון עבור מה שצפוי לנו.

העונה תתחיל ב-3 ביוני עם שלושת הפרקים הראשונים שיצאו באותו יום לשירות ה-Amazon Prime Video שבו משודרת הסדרה, ותמשיך עם פרק אחד לשבוע עד הפרק השמיני והאחרון לעונה שייצא ב-8 ביולי.

עם ההכרזה קיבלנו גם טיזר קטן מאוד, בו רואים את ארין מוריארטי (Erin Moriarty) הלא היא גיבורת העל האהובה סטארלייט (Starlight), ואת מי שהפך להיות הפנים של הסדרה - הומלאנדר (Homelander) שמשוחק באופן יוצא דופן על ידי אנתוני סטאר (Antony Starr). במהלך הסדרה ראינו איך לדמות הקיצונית הזאת נמאס יותר ויותר מדעת הקהל עד שבסוף עונה שעברה ראינו בידיוק מה הוא זורק על העולם, מה שלדעתי הולך להיות אחד הכיוונים המעניינים ביותר של העונה. כמובן שכל הקאסט המוכר חוזר, ובניהם גם בילי בוצ'ר שמגולם על ידי קארל אורבן (Karl Urban) ומצדיק כל פעם מחדש התייחסות מיוחדת. מי שינסה לבלוט בקאסט המצויין הזה הוא ג'נסן אקלס (Jensen Ackles), שיגלם דמות של גיבור על חדש בשם Soldier Boy שצוחק על, איך לא - קפטן אמריקה.

לא יודעים עם אילו סדרות למלא את החלל שלכם עד יוני? תוכלו למצוא אחלה המלצות מהשנה החולפת בידיוק פה. ואם אתם כבר כאן, נשמח לדעת בתגובות איזה דמות אתם הכי מחכים לראות ולאן היא תלך העונה? דעה לא פופלארית, אבל אותי ממש מעניין לראות מה יעשו הפעם עם The Deep.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י