הרשמה

כמו מחבט לראש: ג'פרי דין מורגן מצטרף לעונה הרביעית של The Boys

ניגן מגיע ליקום גיבורי העל של Amazon

עכשיו השאלה שבוערת בכולם היא - את מי לעזאזל הוא ישחק?

זה  רשמי! ג'פרי דין מורגן (Jeffery Dean Morgan), השחקן המוערך שידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות כמו Supernatural ו-The Walking Dead, צפוי להצטרף לסדרת הטלוויזיה The Boys בשירות Amazon Prime Video. מורגן הוא התוספת החדשה ביותר לקאסט ההולך ומתרחב של "הבנים" שבימים אלו מכיל שחקנים כמו אנתוני סטאר (Anthony Starr), קארל אורבן (Karl Urban) וג'נסן אקלס (Jensen Ackles).

בצירוף מקרים בלתי צפוי, האיש שאחראי על The Boys בימים אלו הוא אריק קריפקה (Eric Kripke), לימים היוצר של Supernatural, שם מורגן גילם את תפקידו של ג'ון וינצ'סטר (John Winchester), אביו של דין ווינצ'סטר, דמותו של אקלס בסדרה. איחוד כפול ומכופל, מסוג הדברים שאנחנו תמיד אוהבים לראות. קריפקה התראיין לאחרונה לחדשות E! News וסיפר על הנסיונות שלו להכניס את השחקן האהוב אל תוך העולם של "הבנים": "ג'פרי דין מורגן הוא מעריץ-על של הסדרה, אז אני והוא מדברים. אנחנו מנסים להבין משהו לקראת העונה הרביעית. עדיין עוד לא גמור, אבל אני והוא מתכתבים ובודקים אם זה משהו שאנחנו יכולים לעשות עם הלו"ז הצפוף שלו."

כעת, הנסיונות האלו מניבים את הפירות הראשונים. עדיין לא ידוע לאיזה תפקיד מורגן בדיוק צפוי להיכנס, אבל אנחנו רק יכולים לחשוב על הסיטואציה המשעשעת שבה הוא יגלם את אביו של סולג'ר בוי (Soldier Boy), דמותו של אקלס. בימים אלו תוכלו למצוא את השחקן על המסך הקטן בתפקידו של ניגן (Negan), אחד מהדמויות היותר זכורות ואייקוניות ב"המתים המהלכים" שמסיימת את העונה ה-11 והאחרונה שלה ממש בקרוב. אבל זה לא הכל, כי מורגן צפוי לחזור לתפקיד בסדרת הספין-אוף Dead City שתעלה לאוויר ב-2023. מה אתם חושבים על הליהוק החדש? באיזה תפקיד תרצו לראות את השחקן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י