הרשמה

הדרקון ממשיך לעוף: House of the Dragon חודש לעונה שנייה!

זה רשמי! HBO הכריזה על עונה נוספת לבית הדרקון לאחר נתוני צפייה שוברי שיאים לפרק הראשון.

משחקי הכס הולכת להישאר בחיינו עוד קצת

לקראת עלייתו של הפרק השני של "בית הדרקון", HBO הודיעה דרך עמוד הטוויטר הרשמי של הסדרה כי היא חודשה לעונה נוספת. בהתחשב בעובדה שהפרק הראשון של הסדרה התקבל באהבה גדולה מאוד, עם ממוצע ציונים ב-Rotten Tomatos של 8.5 וב-IMBD ציון 8.9, ובעובדה שנתוני הצפייה שנמדדו לפרק הבכורה היו הגבוהים ביותר אי פעם עבור השקה של סדרה, הידיעה לא אמורה להפתיע אף אחד.

בנימה אישית, הייתי ממליץ לתת לסדרה עוד כמה פרקים כדי לתפוס תאוצה. נתקלתי בהמון ביקורות שקטלו את "בית הדרקון" באתרים השונים ובטוקבקים ולמי שזוכר, משחקי הכס נפתחה גם בצורה מעט משעממת עם דיאלוגים ארוכים שעלולים להיתפס כמתישים, אך עם זאת, בראייה לאחור ככל שהתקדמו העונות, צפייה חוזרת בהם חושפת רמזים מטרימים לאירועים רבים בסדרה ורגעי מיינד-פאק שונים. לכן הייתי ממליץ להיאזר בסבלנות ולתת לעבודת הכתיבה לעשות את שלה ולשפוט בהמשך.

הסדרה מתרחשת כמעט מאתיים שנה לפני אירועי התוכנית המקורית, והפרק הראשון מתרכז במתיחות בין בני הזוג למשפחת טארגאריין ובונה את הקשרים בין הדמויות השונות, בזמן שהשליטה הכל-יכולה של המשפחה בעבר על שבע הממלכות של ווסטרוז מתחילה להתפורר. אירועים אלו משתרעים על פני מספר שנים ומקדימים ב-172 שנים את הולדת דאינריז טארגריין ממשחקי הכס, כחלק מהספר Fire & Blood של ג'ורג' ר.ר. מרטין (George R.R. Martin). בפרק הראשון המלך ויסריז טארגריין (Viserys Targaryen) שובר את המסורת ארוכת השנים של המשפחה אשר מולכת בשבע הממלכות במשך דורות רבים, ומכריז על בתו ריינרה (Rhaenyra) כיורשת כס הברזל, למורת רוחו של אחיו הזכאי לבכורה דיימון (Daemon).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:41 30.08.2022 | Vgut Vgut

    נכון לומר שגם תחילת משחקי הכס הייתה לא ברורה ולקח לה זמן לתפוס תאוצה ולהמריא. יחד עם זאת, תחושת המסתורין והציפיה לבאות במשחקי הכס הייתה חזקה יותר ועוררה יותר ענין יחד עם דמויות יותר מענינות ועמוקות. בבית הדרקון, אולי גם כי כבר עברנו 8 עונות של משחקי הכס התחושה שונה והדמויות עצמ מרגישות שבלוניות וחסרות אופי ועומק בעיקרן.

  2. 2

       | פורסם ע"י