הרשמה

היסטורי: Arcane זוכה בפרס האמי הראשון בתולדות הגיימינג

סדרת האנימציה המוצלחת קטפה ניצחון מוצדק

צעד קטן לארקיין, צעד גדול לגיימינג

מה כבר לא נאמר על Arcane, אחת מהסדרות המוצלחות ביותר ב-Netflix, עם מיצגי האנימציה המרשימים ביותר שנראו בערך מאז Spider-Man: Into the Spider-Verse. בהובלת Netflix ו-Riot Games, הסדרה הביאה את הכבוד הראשון (ונקווה שלא האחרון) לעולם הגיימינג בזכייה בקטגוריית סדרת האנימציה הטובה ביותר בטקס האמי לקטגוריות היצירה שנערך בשבוע האחרון. הסדרה הביסה סדרות ותיקות ואהודות על הקהל ועל המבקרים כמו ריק ומורטי, משפחת סימפסונס, בוב'ס ברגרס וגם את What If...? של המתחרה דיסני+. 

למקרה ועדיין לא צפיתם אתם מוזמנים לקרוא מה גל שלנו חשבה (ספוילרים: לכו לראות) על הסדרה שמבוססת על אחד המשחקים המצליחים ביותר אי פעם - League of Legends, ומהווה מעין פריקוול לסיפורי הדמויות במשחק. הזכייה באמי אכן מרגשת שכן מדובר בפעם הראשונה שבה סדרת גיימינג מקבלת הכרה בטקס הטלוויזיה הגדול ביותר של הוליווד, אך היא כבר גרפה את הפרסים המשמעותיים ביותר בטקס פרסי האנני (Annie), טקס פרסי האנימציה של התעשייה, ביניהם: הכתיבה, הקאסט, עיצוב דמויות, אנימציה, הפקה, סטוריבורד, אפקטים ובימוי.

Riot Games הכריזו לפני מספר חודשים על כך שהם משקיעים משמעותית בחברת האנימציה שיצרה את הסדרה, Fortiche, מה שמוסיף לשיתוף הפעולה ביניהם ומגדיל את הציפייה לעונה ה-2 של הסדרה בכמה רמות, שכבר החלה בהפקה אך לצערנו עדיין אין מידע על תאריך שחרור ממשי.

מעניין לראות כיצד טקס האמי יתייחס לעיבוד של HBO ל-The Last of Us אשר עתיד לצאת בקרוב לפלטפורמת הסטרימינג שלה. ייתכן שארקיין הייתה רק יריית הפתיחה לתוכן גיימינג איכותי שמקבל הכרה בטקסים המפונפנים של הוליווד. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י