הרשמה

סדרת הטלוויזיה של Fallout מלהקת את המדבבת של ג'ינקס מ-Arcane

השחקנית הצעירה מצטרפת לעולם הפוסט-אפוקליפטי של Fallout

אמאזון סירבה למסור פרטים נוספים על הדמות שהשחקנית תגלם

לאחרונה קיבלנו הכרזה על כך ש-Amazon מתכננת להפיק סדרת טלוויזיה המבוססת על היקום של Fallout, סדרת משחקי התפקידים המוכרת מחברת Bethesda. אמאזון כבר התחילה בתהליך ליהוק השחקנים אשר יופיעו בה, והספיקה לחשוף שאחד מהשחקנים הללו הוא וולטון גוגינס (Walton Goggins), אשר הופיע בתפקידים בסרטים כמו Ant Man and The Wasp ו-Django Unchained לצד תפקידי דיבוב בסדרת האנימציה Invincible ובמשחק Prey. היום, קיבלנו הכרזה כי לקאסט השחקנים מצטרפת אלה פורנל (Ella Purnell), אותה אתם עלולים להכיר מפרוייקטים כמו Kick Ass 2 ו- Yellowjackets, או מסדרה יחסית חדשה שעלתה לאוויר לא מזמן - Arcane.

זה נראה כאילו לא משנה כמה זמן יעבור מאז היציאה שלה, אנחנו לא הולכים להפסיק לדבר על Arcane. הסדרה של Netflix שיצאה בנובמבר 2021 המבוססת על היקום של League of Legends הפכה במהירות לאחת מסדרות האנימציה הטובות ביותר בכל הזמנים ולאחת מאדפטציות המשחקים הכי אהובות אי פעם. בסדרה, פורנל גילמה את ג'ינקס (Jinx), הדמות הראשית של הסדרה שכנראה הכי מזוהה עם המותג שנקרא LoL, ונראה שהתפקיד הזה ללא ספק עזר לה להפוך לשחקנית עליה נשמע עוד הרבה בעתיד. הדיווח על הצטרפותה של השחקנית הגיע מהאתר Variety, שסיפר כי מקורות הקרובים אליו שפכו טיפת אור על הדמות אותה פורנל תגלם ותיארו אותה כ-"אופטימית, ישירה, ועם רוח אמריקנית שמוכנה לעשות כל דבר". מאוד מעורפל, והגלגלים כבר מתחילים להסתובב לגבי זהותה של הדמות שלה, אבל עדיין מוקדם להתחיל לשער השערות מהסיבה שאנחנו יודעים מעט מאוד על הסדרה והאם היא מתכננת להתמקד בדמויות חדשות, ישנות, או שילוב של השניים.

כך או כך, אנחנו סקרנים מאוד לגבי הסדרה הזו ומצפים לשמוע ממנה יותר כמה שיותר מהר. מה אתם חושבים על הליהוק? אהבתם את פורנל בתור ג'ינקס? חושבים שהיא מתאימה לסדרה על Fallout? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י