הרשמה

שרד את הלילה: הפקת The Batman 2 ממשיכה הלאה

רוברט פאטינסון ומאט ריבס יחזרו לסרט ההמשך המצופה

אחרי מבול של ביטולים מצד WB, איש העטלף יוצא כשידו על העליונה

הימים האחרונים מסמלים תקופה קשה עבור Warner Bros, שבעקבות המיזוג עם חברת Discovery, החלה לגנוז פרוייקטים שהיו בתהליך פיתוח על ימין ועל שמאל. זה התחיל עם Batgirl, סרט שהיה אמור לעלות לשירות HBO Max , היה בשלבי סיום של ההפקה, ונגנז, והמשיך עם כמה פרוייקטים, כמו סדרת האנימציה Batman: Caped Crusader, לצד סרט של Wonder Twins, סדרה של Green Lantern ועוד. אבל, מבין כל הפרוייקטים שנפלו יש אביר אפל אחד שעלה, והפיתוח של סרט ההמשך שלו - The Batman 2, ממשיך כרגיל.

מדיווח שנמסר מאתר Deadline, מאט ריבס (Matt Reeves), במאי הסרט The Batman שעלה לאקרנים מוקדם יותר השנה, חתם על חוזה רב-שנתי עם Warner Bros כדי לפתח תוכן נוסף בכיכובו של איש העטלף או דמויות שקשורות אליו, וליצור מעין יקום משלו. החוזה מאפשר לריבס להמשיך לעבוד על פרוייקטים כמו סרט ההמשך של "הבאטמן" וסדרת הספין-אוף The Penguin בכיכובו של קולין פארל (Collin Farrell). "להפוך את הסטודיו הזה לבית שלי זה חלום." אמר ריבס. "אני נרגש מאוד לעבוד עם הצוות שלנו כדי להביא סיפורים שיתפסו אתכם גם למסך הגדול וגם לקטן.

עד כמה שאנחנו שמחים מאוד שהפיתוח על כל התכנים של ריבס ימשיך כרגיל, נשמע שעומד לעבור עוד הרבה זמן עד שנראה את התוצאות. לפי הבמאי, ההשקה של סרט ההמשך נמצאת במרחק כמה שנים טובות, כך שנכון לרגע זה הדבר היחידי שיש לצפות לו הוא הסדרה של "הפינגווין", ורק הזמן יגיד כמה היא תהיה שווה את הזמן שלנו. אפי שלנו אהב מאוד את The Batman, ונתן לו ציון כמעט מושלם. אתם מוזמנים ללכת לקרוא מה הוא חשב, ועל הדרך לשתף אותנו - איזה נבל תרצו לראות בסרט ההמשך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:14 25.08.2022 | אריאל אריאל (אורח)

    אחד הסרטים הגרועים שראיתי, בטח של באטמן, הכי פחות טוב בפער מהאחרים, היה בזבוז של זמן,

  2. 2

       | פורסם ע"י