הרשמה

שלום שם: יום דיסני+ מגיע לישראל ואיתו המון תכנים לשירות!

ת'ור אהבה ורעם, מאחורי הקלעים של "אובי וואן קנובי" ועוד הרבה תכנים יגיעו לשירות ב-8 לספטמבר

מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו

שירות הסטרימינג של דיסני - דיסני + (+ Disney) יצא בארץ לביקורות מעורבות. אחת מהטענות החוזרות הקשורות בשירות הייתה לגבי כמות התוכן לעומת התוכן בגרסאה האמריקאית. כל מי ששותף לביקורת הזאת עומד לחגוג כפול ב-8 בספטמבר כאשר יציינו בעולם ובישראל את יום דיסני+, ביחד עם השקת כמות מכובדת מאוד של תכנים בחו"ל ובארץ באותה העת!

מבחינת סרטים, שובר הקופות "ת'ור: אהבה ורעם" (Thor: Love and Thunder) מגיע לשירות אחרי ריצה מוצלחת יחסית בבתי הקולנוע, ואיתו גם עיבוד הלייב אקשן לפינוקיו (Pinocchio) שמגיע לשירות כבר ביומו הראשון! את פינוקיו ביים לא אחר מאשר רוברט זמקיס (Robert Zemeckis) שהגיח לאור הזרקורים עם טריולוגיית "בחזרה לעתיד" והמשיך עם קלסיקות כמו "פורסט גאמפ".

מבחינת סדרות, "She-Hulk: Attorney at Law" שעלתה השבוע תקבל את הפרק השבועי החדש שלה, משפחת סימפסון תקבל פרק קצר המתמקד בניסיון של ליסה להיות נסיכה בשם "ליסה, ברוכה הבאה למועדון" ואפילו הזיכיון Cars של Pixar תקבל סדרה בשם "מכוניות בדרכים" המבטיחה לנו עוד מזוג המכוניות האגדי ספידי מקווין ומטור.

כנראה שהבולטת ביותר מהסדרות היא "Mike", מיני סדרה העוקבת אחרי סיפורו של מייק טייסון. טייסון בעצמו הספיק כבר להביע התנגדות לסדרה, ככה שניתן לשער שהתוצר הסופי יהיה מעניין. בתור המתאגרף השנוי במחלוקת ישחק טרוונטה רודס (Trevante Rhodes) שהספיק כבר לככב בסרט זוכה האוסקר "Moonlight".

מבחינת מאחורי הקלעים, לא רק שנקבל הצצה להפקת ההענק של סרטו האחרון של ת'ור, גם נקבל סרט דוקומנטרי על החזרה של היידן כריסטנסן (Hayden Christensen) ויואן מקגרגור (Ewan McGregor) בתור דארת' ויידר ואובי ואן קנובי. "אובי-ואן קנובי: הג'דיי חוזר" תציג לנו סצנות שלא נראו בעבר ושלל סיפורים מההפקה המורכבת של סדרת הענק "אובי ואן קנובי". מיותר לציין שאנחנו מתרגשים מעוד סטאר-וורז, נכון?

נראה שה-8 בספטמבר הולך להיות יום מאוד עמוס. סביר להניח שאם תרצו לצרוך את כל התוכן שדיסני יספקו ביום הזה תמצאו את עצמכם כבר ביום שלמחרת, שגם הוא בסימן דיסני עם הצגת המשחקים הראשונה שלהם. כבר נרשמתם לדיסני+? אם לא, איך אתם מתכננים לראות את ספיישל הקריסמס של שומרי הגלקסיה הצפוי לצאת בסוף השנה? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י