הרשמה

המשחק Watch Dogs: Legion לא יקבל יותר עדכונים

זה היה מהיר...

אחרי פחות משנה וחצי, התמיכה ב-Watch Dogs: Legion תמה

המשחק Watch Dogs: Legion במשך תקופה היה כנראה המשחק הכי מצופה של Ubisoft, הוא אתגר את הסדרה בצורה שלא הכרנו עד היום עם איסוף הדמויות השונות בעיר (וטריילר עם אישה זקנה שכולנו לא שוכחים). המשחק יצא לביקורות חיוביות לרוב כשגם שמואל שלנו כתב בביקורת שלו למשחק: "המשחק השלישי בסדרה מצליח להיות ממוקד מצד אחד ורחב מצד שני, בזמן שהוא נותן לנו לחוות את אחת הערים הכי מגניבות באירופה במלוא תפארתה."

המשחק זכה לשנה ו-3 חודשים של עדכונים רציפים, אבל עושה רושם שעכשיו התקופה הזאת הגיעה לסיום בלי התרעה מוקדמת כאשר המפתחת כתבה בעמוד הטוויטר של המשחק: "רצינו לבטא את תודתינו לכל השחקנים של Watch Dogs: Legion. בניתם את DedSec הכי טובה שלונדון יכלה לבקש." על פי ההודעה של המפתחת: "עונה 4 הנוכחית, Rebels track מוכילה 80 ראנקים, תרוץ עד ה-22 לחודש (עד לפני יומיים) ולאחר מכן עונה 5 Stripes. לאחר מכן עונות 3-5 ימשיכו לחזור למשחק על מנת לאפשר לשחקנים להשיג פרסים שהם פספסו בעבר."

מה דעתכם על הסיום היחסית מהיר בתמיכה במשחק? האם אתם בין קהל השחקנים שמחכים לריצה חוזרת של העונות שהמפתחת הזכירה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י