הרשמה

בגדר חלום: Ubisoft שמחה מהתקדמות הפיתוח של Skull & Bones

האמת, אנחנו כבר לא יודעים מה להגיד

מה יקרה קודם- אנשים על מאדים או ההשקה של Skull & Bones?

עולם הגיימינג הוא קצת קסום, יש בו הרבה סיפורי אגדות, הפתעות, אכזבות וקצת כמו ביגפוט הוא גם מלא בתעלומות שאין להן הסבר. תעלומה אחת כזאת הוא המשחק Skull & Bones. המשחק נחשף בטריילר סינמטי על בימת E3 ב-2017 כשהוא הבטיח לקחת את החלק הקטן של קרבות הפיראטים שהרבה מאוד אנשים נהנו מהם מ-Assassins Creed Black Flag ולהפוך אותם למשחק מלא. ההתרגשות הייתה בשיאה אבל כמו כל שיא, אחריו הגיעה הדרדרות. ככל שהזמן עבר שמענו יותר ויותר על בעיות הפיתוח של המשחק כשלדבריו אנשים שעבדו עליו, הפיתוח שלו החל מהתחלה כמה פעמים. ככל שהזמן עבר המשחק נשכח והיה ניראה כי הפיתוח שלו הפסיק לגמרי על אף שעדיין קיים עבורו עמוד משחק ב-Steam שמבשר שהוא מגיע "בקרוב" ואתר שמבשר על הגעתו לקונסולות הדור הקודם, זה רק מראה כמה זמן עבר שכן, הקונסולות נחשבות כבר כלא כל כך רלוונטיות.

אבל בימים האחרונים Ubisoft החזירה את התקווה לליבם של השחקנים. כאשר נציגי החברה דיברו על משחקים שהולכים לצאת בשנה הכלכלית הקרובה הם אמרו שהפיתוח של כולם מתקדמם בצורה טובה. אחד מאותם משחקים שנמצאים בפיתוח לדבריו Ubisoft הוא גם משחק המולטיפלייר Skull & Bones. הודעה זאת מצטרפת לאמירה של מנכ"ל Ubisoft משיחת המשקיעים של רבעון 3 בה הוא אמר שהחברה "שמחה מאוד מהכיוון העיצובי וההתקדמות של המשחק עד כה". אלו הן ללא ספק חדשות טובות לכל מי שמחכה למשחק כבר במשך שנים ארוכות. השנה הכלכלית שעליה דיברה Ubisoft היא בין אפריל 2022 למרץ 2023 אז אם לא יהיו שום עיכובים והפיתוח של המשחק אכן מתקדם בצורה טובה כפי שנאמר, יכול להיות שעוד פחות מ-12 חודשים נוכל כבר לשחק כבר ב-Skull & Bones ואני אפילו לא מאמין שאני כותב את זה. על בסיס ניסיון עבר אני ממליץ לא להתרגש יותר מידי ונצטרך לקבל עוד לא מעט פרטים כדי להאמין שההשקה הזאת אכן תצא לפועל. 

אחרי הרבה זמן שלא שמענו עליו, Ubisoft הדליקה לנו נר של תקווה בלב ואני כבר מחכה ל-Ubisoft Forward הבא כדי אולי לקבל על Skull & Bones עוד קצת פרטים.
מה דעתכם על העניין? האם Skull & Bones הוא אמיתי ויושק או אגדה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י