הרשמה

המשחק Nintendo Switch Sports יעשה שימוש ב-FidelityFX Super Resolution

האם זאת הדרך של נינטנדו למשוך את הקונסולה אל תוך 2023?

המשחק כנראה יעשה שימוש בטכנולוגיה כדי להעלות את הרזולוציה של המשחק ל-1080p

אנחנו כבר שנים מייחלים ומקווים לראות Switch Pro או Super Switch - איזושהי קונסולה שתתן לנו חוויית משחק על ה-Nintendo Switch שתאפשר לנו לראות רזולוציות גבוהות יותר, ביצועים טובים יותר ומשחקים טובים יותר. בעוד שלא קיבלנו את ה-Super Switch שרצינו, זה נראה שנינטנדו כן עושה צעד בכיוון הנכון: עמוד הטוויטר של NWPlayer123 חשף מידע מעניין לגבי הרישיונות שנינטנדו משתמשת בהם למשחק הספורט החדש שלה: Nintendo Switch Sports. בין הרישיונות, ניתן למצוא רישיון ל-FidelityFX Super Resolution, או FSR בקיצור.

למי שלא מכיר את הטכנולוגיה, FidelityFX Super Resolution היא המקבילה של AMD ל-DLSS, כלומר טכנולוגיה המאפשרת למפתחים לעשות Upscale לתמונה שמרונדרת ברזולוציה נמוכה יותר לרזולוציה הרצויה, בעזרת שימוש ב-אלגוריתמי AI ולא בכוח עיבוד ישיר. זה יאפשר לחברה לרנדר את המשחק ברזולוציה נמוכה יותר מ-1080p, אבל לשדר ברזולוציית 1080p למסכים השונים. אם נינטנדו אכן תתחיל לעשות שימוש בטכנולוגיה הזאת במשחקים הבאים שלה, זה יכול לעשות פלאים למשחקי ה-Nintendo Switch הקרובים, ואפילו לעזור למשחקים ישנים של החברה לרוץ ברזולוציה גבוהה יותר ולהיראות טוב יותר - משחקים כמו Breath of the Wild שרץ ב-900p למשל ועוד (להזכירכם, הצ'יפ של ה-Switch כרגע לא תומך ב-DLSS).

מה אתם חושבים על הצעד הזה של נינטנדו? האם נראה עדכונים גם למשחקים ישנים יותר? האם היא אכן עושה שימוש ב-FSR ברמה כזו? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י