הרשמה

המשחק Final Fantasy XIV לא יקבל NFT, אבל כן יקבל שיפור גרפי

בנוסף, גם תקופת הניסיון חוזרת סוף סוף

אין תכנונים ל-NFT במשחק ובנוסף מוצגים שינויים גרפיים שהמשחק עתיד לקבל

אם יש משהו שממש משתלט על הרבה תעשיות בחודשים האחרונים, הוא הקיום של NFT. בשלב הזה מדובר בשוק שרק ממשיך לגדול אבל השאלה הגדולה היא האם הוא איתנו כדי להישאר? נכון לעכשיו חברות שונות בוחנות את השימוש ב-NFT במשחקים שלהן ובין אותן החברות ניתן למצוא את Square Enix שרק לפני כמה חודשים אמרה שהם "מחפשים איך להוציא את הטוקנים שלנו בעתיד, חלק מהשחקנים משחקים כדי להנות וחלקם כבר הביעו את ההסתייגות שלהם מהטרנדים הללו."

בכל הנוגע ל-Final fantasy XIV, משחק ה-MMO של Square שרק ממשיך לצבור פופולריות לאורך החודשים האחרונים, ככל הנראה שאת הטרנד הזה לא נראה מגיע (לפחות לא בזמן הקרוב). Yoshi P, המפיק של המשחק אמר במהלך לייב סטרים שקשור למשחק: "בהתבסס על איך ש-FFXIV מעוצב כרגע, אנחנו לא מתכוונים להוסיף NFT למשחק בשום צורה בזמן הזה, אז אם מישהו מודאג בנוגע לכך, אני יכול להגיד באופן ברור שנכון לעכשיו אין תוכנית או כוונה להוסיף NFT למשחק."

במהלך אותו הלייב סטרים המדובר הוכרז כי תקופת הניסיון של FFXIV עומדת לחזור ב-22 לפברואר, התקופת ניסיון נעלמה בעקבות השחרור של Endwalker והעומס על השרתים של המשחק. בנוסף לכל זה, המשחק עתיד לקבל שיפורים גרפיים משמעותיים בגרסא 7.0, בין היתר טקסטורות, שיידרים, ציוד משופר ועוד. יחד עם זאת הדמויות אמורות להראות בערך אותו הדבר עם שינויים מינורים. הסביבה והדנג'נים נראים הרבה יותר טוב עם הטקסטורות החדשות, האסתטיקה עצמה תישמר ולא תכוון לפוטוריאליזם, כל היופי הזה עדיין תחת פיתוח אבל כבר קיבלנו דוגמאות למה אפשר לצפות.

שחקני FFXIV? שמחים מהחדשות הללו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י