הרשמה

רק צרות טובות: בעיות נרשמו בעת רכישת ההרחבה החדשה של Final Fantasy XIV

איפה הקוד שלי ל-Collectors Items???

ההרחבה החדשה של Final Fantasy XIV מגיעה ואיתה גם בעיות

אם יש אייטמים שאני נהנה לכתוב, אלו אייטמים על חדשות שכיף לשמוע, אז אגע בהם לפי סדר כי אני חושב שהכל פה באמת חשוב. במהלך כנס PAX East שהתרחש לאחרונה, הבמאי של Final Fantasy XIV, יושי פי (Naoki Yoshida אם תעדיפו) עלה לדבר בפאנל של המשחק שבו הוכרז תאריך השחרור של ההרחבה החדשה, Dawntrail, שתגיע ב-2 ליולי הקרוב. יושי פי ממשיך להסביר שההרחבה במקור היתה צריכה להגיע שבוע אחד מוקדם יותר ממה שהיא בסוף תצא, אבל הם החליטו לדחות את היציאה מסיבה שכנראה לא ציפיתם לשמוע, מציע לכם לצפות בוידאו שלו מדבר במהלך PAX, תודו לי אחר כך:

אחרי ההכרזות החדשות במהלך PAX, ההרחבה עלתה להזמנה מראש בחנויות הדיגיטליות, אבל מיותר לציין שגם הרכישה הזאת מלווה בלא מעט בעיות, כולן בצורה קצת מתסכלת עבור חלק, קשורה בפופולריות הבאמת גדולה של המשחק (30 מיליון משתמשים רשומים נכון להיום). חלק מהרוכשים בחנויות הדיגיטליות (החנות של Square ודרך Steam) שרכשו את ההרחבה מראש, לא קיבלו את המפתחות שאותם היו צריכים לקבל במעמד הרכישה, העמוד הרשמי של המשחק ב-Twitter פרסם לא מעט ציוצים בנוגע לבעיות ברכישה של ההרחבה ושל גרסאת האספנים, במיוחד דרך האתר של Square שבהתחלה אפילו לא היה מסוגל לקבל כרטיסי אשראי.

חלק מהבעיות שנרשמו בימים האחרונים במהלך הרכישה של ההרחבה כבר נפתרו, יושי פי הבטיח שיחד עם היציאה של Dawntrail, המשחק יקבל עוד שרתים על מנת לענות על הביקוש הגבוה של המשחק. מה דעתכם על הידיעה הזאת? מחכים כבר ליולי על מנת לשחק בהרחבה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י