הרשמה

המפתחת Relic Entertainment הפכה לעצמאית

משחקים, מי יפיץ?

אחרי תקופה של עשור תחת Sega, המפתחת Relic Entertainment יוצאת לדרך חדשה

אני יודע שהכותרת אולי יכולה לבלבל מעט קוראים שלא מכירים את המפתחת, אז בואו נעשה היכרות קצרה: Relic Entertainment הינה מפתחת קנדית שידועה עבור 3 סדרות משחקים שעליהן עבדה לאורך השנים, Homeworld, משחקי Warhammer 40k: Dawn of War וסדרת משחקי האסטרטגיה Company of Heroes. המפתחת עבדה תחת מפיצות שונות, Sierra ו-THQ הן שתי מפיצות שפשטו רגל (בשונה מהמפתחת THQ Nordic שרק קנתה את הטריידמארק וחלק מהקטלוג שלה) וכעת הפרידה האחרונה של המפתחת היא מלא אחרת מ-Sega שהפיצה את המשחקים שלה בעשור האחרון. 

בהודעה בעמודי הסושיאל של המפתחת נכתב: "Relic Entertainment תהפוך למפתחת עצמאית, מדובר בשינוי עצום עבורינו, אבל דבר אחד לא השתנה, אנחנו רוצים ליצור חוויות מדהימות עבור השחקנים. למעריצים שלנו, אנחנו רוצים להבטיח לכם שאנחנו נמשיך לתמוך במשחקים שלנו, כולל Company of Heroes 3 (שעתיד לקבל תוכן חדש עוד באפריל), אנחנו רוצים להודות ל-Sega שתמיכתה לאורך השנים והדרכתה במהלך המעבר היא משמעותית עבור ההצלחה שלנו. אנחנו אומנם מחוץ ל-'עסקי Sega', אבל אנחנו נשאר חברים וקולגות. אנחנו מתרגשים לקראת הפרק הבא עבור Relic ומקווים שכולכם תצטרפו אלינו ליצירת חוויות ועולמות חדשות עבור מעריצים ברחבי העולם".

כמו שנאמר בהודעה, המשחק האחרון של המפתחת, Company of Heroes 3 והאחרון שלהם תחת ההפצה של Sega, ימשיך לקבל תמיכה, לפחות לתקופת הזמן הנראית לעין. אלה חדשות מעולות במיוחד לאור העובדה ש-CoH 3 התקבל ברגשות מעורבים בקרב השחקנים.
מה דעתכם בנוגע לחדשות האלה? האם תרצו לראות משחק חדש בסדרת Dawn of War? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י