הרשמה

הוכרז Marvel Rivals, כותר מולטיפלייר חינמי ביקום של מארוול

המשחק החדש של מארוול הולך על בחירות אקסטרה יצירתיות בקאסט הדמויות הרחב שלו, אך האם המשחקיות שלו נראת מוכרת מידי?

כן אבל, הפורטלים של דוקטור סטריינג'

דווקא כשהפופולריות של היקום הקולנועי של מארוול בדעיכה, ודווקא שנדמה כי כל ג'אנר ה-Hero Shooter נמצא כמו כותר הדגל שלו, Overwatch, בבעיות - מארוול ביחד עם NetEase מכריזים על משחק אונליין חינמי מגוף שלישי ובאותו הג'אנר.

Marvel Rivals הוא לא רק הדבר הכי קרוב שנקבל לסקינים של דמויות הקומיקס ב-Overwatch, הוא קצת יותר מזה. למרות שמבחינה גרפית הוא לא נראה וואו, קאסט הדמויות הרב של המשחק בשילוב הכוחות שהוצגו כאן לגמרי גורמים לנו להתעניין. הפורטלים של דוקטור סטריינג' שנראה כי עובדים מעולה, האפשרות ליצור מכות מיוחדות לצמדי דמויות כמו לעלות עם רוקט רקון על הגב של גרוט מרגשת והבחירה בכמה דמויות שהן לא הכי טריוואליות שיש כמו Magik ופני פרקר לדוגמא גורמים לנו להאמין שהמשחק הזה יהיה שווה ניסיון. למרות שלא הוצגו בטריילר, המשחק צפוי לכלול מספר מפות מרחבי המולטיוורס של מארוול כולל אסגארד וטוקיו של שנת 2099.

תאריך יציאה לגרסה המלאה לא סופק, אך כן הוכרז כי תתקיים לו בטא סגורה שתתחיל בחודש מאי. מוזמנים לעקוב אחרינו ונעדכן ברגע שההרשמה תפתח. המשחק יצא קודם כל למחשב, וכרגע לפחות לא מתוכננות לו שום גרסאות מלבד זו. מרוצים מהטריילר? תשארו עם Overwatch? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י