הרשמה

המפתחת של Genshin Impact נכנסת לעסקי הגרעין

חברת Mihoyo משקיעה בדור הבא של כורים גרעיניים

אש, רוח, אדמה, חשמל - וכוח גרעיני

המשחק Genshin Impact או בקיצור, גנשין, הוא אחד מהמשחקים הפופולריים כיום בעולם, עם הכנסות של למעלה משני מיליארד דולר בשנה הראשונה שלו מה שעזר לו לבסס את עצמו במהירות. למי שבכל זאת לא מכיר, מדובר במשחק תפקידים ואיסוף של דמויות בסגנון אנימה, עם סיפור על שני אחים שהופרדו במהלך קרב בממלכה זרה ומחפשים אחד את השניה.

המשחק בסגנון אנימה יפני והוא מכיל עולם פתוח עם שלל של סיפורים, משימות, ועשרות דמויות שניתן לשחק איתן. המשחק עצמו הוא חינמי ועיקר הרווחים מגיע ממכניקת הגאצ'ה של זימון דמויות עם כוחות שונים. לכל דמות סט של התקפות מבוססות על יסודות טבע כמו אש, רוח, אדמה, חשמל ועוד.

חברת Mihoyo, המפתחת של גנשין, קיימת משנת 2011 והמשחק Genshin Impact הוא בעצם הרביעי שלה, אך הראשון שזכה להצלחה כל כך מסחררת. המוטו של Mihoyo הוא Tech Otakus Save the World, והיא החליטה לעשות מעשה מאוד מעניין בתחום. כמי שמחזיקה היום בכמה מיליארדים טובים - החברה החליטה להשקיע בכור גרעיני.

לפי הדיווח של Beijing PanDaily חברת Mihoyo חברה ל-NIO Capital להשקעה בחברת Energy Singularity שגייסה כ-63 מיליון דולר לצורך מחקר בתחום האנרגיה הגרעינית. הכסף נועד לצרכי מחקר ופיתוח וביצוע ניסויים בפיתוח אנרגיה מתקדמת ממנועים גרעיניים. הרעיון בכורים מסוג זה הוא לספק אנרגיה יעילה בהרבה משל כורים גרעיניים מסורתיים ולהוות קפיצת דרך משמעותית בצריכת האנרגיה של הדורות הבאים. זו לא ההשקעה הראשונה של Mihoyo בתחום המחקר והפיתוח ורק לפני שנה הם חברו לבית הספר לרפואה בשנחאי לצורך מחקר על הממשק בין המוח למחשב, מחקר שאמור לשמש בעיקר לטיפול בנפגעי דכאון.

יש הרבה טענות על מנגנון הגאצ'ה של גנשין, שמעודד התמכרות ומנצל חולשות אנושיות על מנת לגרום לאנשים להוציא כסף. האם זה נכון או לא, זו תשובה ארוכה מדי למאמר אחד. אבל טוב לדעת שלפחות חלק מהכסף הזה הולך למטרות מחקר ופיתוח שמסייעות לאנושות. בינתיים נחכה לראות אם המשחק יוציא כוח גרעיני בתור היסוד השמיני במשחק.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:57 07.03.2022 | OmriTahar OmriTahar

    מעניין מאוד. תודה רבה!

  2. 2

       | פורסם ע"י