הרשמה

שלושה משחקי Resident Evil יגיעו בגרסה משופרת לדור הבא

בחזרה ל-Raccoon City (ולבית משפחת בייקר)

בהודעה מפתיעה ברשתות החברתיות, משחקי Resident Evil של הדור היוצא מגיעים לקונסולות הדור הנוכחי

Village, המשחק האחרון בסדרת משחקי האימה הפופולרית Resident Evil יצא לפני כמעט כשנה ולביקורות חיוביות במיוחד, זה כולל את הביקורת שלי פה באתר, ובקלות רבה מדי הוא הפך למשחק האהוב עלי בסדרה מהרבה מאוד סיבות שלמען מי שעוד לא שיחק את המשחק, לא אתחיל לציין אותן. הסדרה שכמעט מתה לה יחד עם המשחק השישי בסדרה, עשתה חזרה לחיים בקול תרועה יחד עם Resident Evil 7 שהצליח לכבוש את ליבם של הרבה שחקנים מסביב לעולם ולהלחיץ אותם בקלות רבה מאוד. כעת, נראה ש-Capcom מתכננת להמשיך ולהרעיף אהבה רבה על מעריצי הסדרה, עם הכרזה על עדכונים לשלושת המשחקים האחרונים שיצאו לה שישדרגו את חווית המשחק על קונסולות הדור הבא.

בציוץ חדש היום בדפים של Resident Evil נכתב: "המשחקים Resident Evil 3, Resident Evil 2 ו-7 מגיעים ל-Playstation 5 ול-Xbox Series X|S יחד עם שיפורים גרפיים השנה! אלו שכבר יש ברשותם את הגרסאות ל-Playstation 4 ול-Xbox One יהיו זכאים לבצע שדרוג לגרסאות הדור הבא בלי תשלום נוסף. השדרוג עבור שלושת המשחקים יהיה זמין גם לשחקני ה-PC ללא תשלום נוסף כאשר שחקני ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X|S יקבלו את השדרוג."

הדבר הוא כמובן חדשות נהדרות לבעלי המשחקים על קונסולות הדור היוצא, אך זה מעלה שאלה אחת קטנה בנוגע להליך הפיתוח של Resident Evil Re:Verse, משחק המרובה משתתפים שהיה אמור לצאת יחד עם Resident Evil Village ונדחה להשנה, זה יחד עם פרטים נוספים על ההרחבות של Resident Evil Village שמעבר להכרזה ב-E3, לא שמענו עליהן דבר.

מתרגשים לשחק את המשחקים של Resident Evil על קונסולות הדור החדש השנה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י