הרשמה

פרטים חדשים על גירסאת הדור הנוכחי של GTA V נחשפים

מחירים, מצבים ושטח איחסון

מוכנים לחזור ללוס סאנטוס פעם המי יודע כמה?

אחד המשחקים הנחשקים ביותר לדור הנוכחי הוא לא אחר מ-GTA V שצפוי להביא איתו עולם פתוח חי ומרשים מבית היוצר של חברת Rockstar. אבל עכשיו אם נשים לרגע את הצחוקים בצד נוכל להיזכר ש-GTA V הושק במקור לקונסולות ה-PS3 וה-Xbox 360 והוא חוגג בסוף השנה יום הולדת 9 (!). אבל כל אלה לא מפריעים למפתחת המשחק, כשבשבוע הבא אנחנו צפויים לקבל את גירסאת הדור הנוכחי של GTA V. לקראת ההשקה השלישית של המשחק שמתקרבת, Rockstar וערוצי מדיה נוספים משתפים אותנו בכמה פרטים על הגירסא החדשה של המשחק האהוב שלה.

הפרט הראשון שאנחנו מקבלים הוא על נפח המשחק. על פי חשבון הטוויטר PlayStation Game Size שחופר במאגרי המידע של סוני, גירסאת ה-PS5 של GTA V תשקול כ-87GB שהם כ-11GB יותר מגירסאת ה-PS4. אם תהיתם מה מכילים 11 הג'יגה הנוספים אז כניראה שאלו טקסטורות קצת יותר מורכבות שניראות טוב יותר לצד טכנולוגיות חדשות שגירסאת הדור הנוכחי צפויה לתמוך בהן כמו משחק ב-4K, טכנולוגיית 3D Audio, הגדלת שטח הרינדור ו-HDR. על פי Rockstar, השחקנים של גירסאת הדור הנוכחי יוכלו לבחור בין 3 מצבים שונים: מצב ביצועים, מצב ביצועים עם Ray Tracing ומצב גרפיקה (Fidelity Mode).

באשר למחיר של גירסאת הדור הנוכחי, Rockstar פירסמה ששחקני PS5 יהנו מ-75% הנחה בעוד שחקני ה-Xbox Series X יהנו מ-50% אם יבצעו את הרכישה עד ה-14 ביוני. נזכיר ששחקני הדור הקודם שירצו לשדרג לגירסאת הדור הנוכחי לא יוכלו לעשות זאת בחינם אך גם ששחקני PS5 יקבלו את GTA Online בחינם לאחר 3 חודשים מההשקה. אחרי ה-14 ביוני, GTA V יעלה כ-40 דולר ו-GTA Online יעלה כ-20 דולרים נוספים.

מה דעתכם על המחירים וההנחה של Rockstar? האם תחזרו ל-GTA V? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י