הרשמה

לא רק משחקים: WB דוחה את סרטי DC המתוכננים לשנת 2022

אחרי מארוול, גם DC מצטרפת לגל דחיות הסרטים

טוב, נלך לראות שוב את באטמן

לפני כמעט חצי שנה סיפרנו לכם ש-Marvel הכריזה שכל סרטי 2022 שלה נדחו, ביניהם סרטים כמו Doctor Strange: Multiverse of Madness המצופה, לצד Thor: Love and Thunder ו-Black Panther: Wakanda Forever. ההכרזה הביאה אותנו למסקנה שלפחות לתחילת השנה, ל-Warner Bros, חברת ההפקות של סרטי DC המתחרה, תהיה אפס תחרות בכל הנוגע לסרטים המבוססים על קומיקסים. The Batman שולט ביד רמה בהקרנות בכל העולם, ונראה שהמצב הזה צפוי להישאר לזמן הקרוב, אבל עדכון חדש שמגיע מ-WB עלול לאכזב את המעריצים הצמאים לעוד DC בחיים שלהם.

לפי הכרזות של החברה ביומיים האחרונים, 5 סרטים אשר מתרחשים ביקום של DC קיבלו שינוי לתאריך היציאה שלהם. הודעות אלו מגיעות כחודש בלבד לאחר ש-WB פרסמה סרטון המתגאה בהשקות הסרטים שלה המתוכננות לשנת 2022. הסרטים שספגו דחיה הם:

Aquaman and the Lost Kingdom, סרט ההמשך ל-Aquaman בכיכובו של ג'ייסון מומוה (Jason Momoa). הסרט היה אמור לצאת במקור בדצמבר 2022, וכעת יגיע ב-17 במרץ 2023, דחייה קלילה של 3 חודשים בלבד.  אליו מצטרף The Flash, סרט המולטיוורס של DC בו צפוי לככב עזרא מילר (Ezra Miller) בתור הפלאש לצד מייקל קיטון (Michael Keaton) בתור באטמן. הוא הפך לאחד מהסרטים היותר מצופים לשנת  2022, עם תאריך יציאה שכיוון לחודש נובמבר, אך כעת הסרט נדחה ב-8 חודשים שלמים וצפוי להגיע אלינו רק ב-23 ביולי 2023, דחייה הרבה יותר כבדה מזו של Aquaman.

Aquaman 2 Release Date Delayed Until Next Year

אבל לא הכל רע, ויש עדיין 3 סרטים של DC שעדיין מתוכננים לצאת ב-2022. הראשון הוא DC League of Super Pets, סרט אנימציה בכיכובם של קיאנו ריבס (Keanu Reeves) ודוויין ג'ונסון (Dwayne Johnson) בתור כלביהם הנאמנים של באטמן וסופרמן, בהתאמה. הוא צפוי להגיע ב-27 ביולי, תאריך שבעבר היה משוריין ל-Black Adam, סרט נוסף עם דוויין ג'ונסון בתור הנבל "בלאק אדם". כעת, הוא צפוי להגיע לאקרנים רק ב-21 באוקטובר, ומי האדם הכי טוב להודיע לנו על כך? השחקן הראשי בכבודו ובעצמו. 

הסרט השלישי שצפוי להגיע בשנת 2022 הוא Shazam: Fury of the Gods, שהיה אמור לצאת אי שם ביוני 2023. התאריך החדש שלו הוא ה-16 בדצמבר, עם חזרתו של זאקרי ליביי (Zachary Levi) בתור שאזאם. בסופו של דבר, למרות כל הדחיות והשינויים, עדיין נשארנו עם 3 סרטים של DC שצפויים לצאת כמעט במקביל עם ההשקות של סרטי Marvel להמשך השנה. מעריצי סרטי הקומיקסים אוכלים טוב השנה, בואו נקווה שזה ישאר כך, ולא יהיו דחיות נוספות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י