הרשמה

צפו בטיזר הראשון לעונה השלישית של The Boys

בילי...?

מפארודיה על קנדל ג'נר ועד לגיבורים החדשים, הטיזר לעונה החדשה של The Boys מפוצץ ברגעי "מה קורה פה?"

קשה לנו להאמין שלא שמעתם על סדרת גיבורי העל של אמאזון פריים (Amazon Prime Video), שמזמן כבר נהפכה להיות סדרת הדגל של שירות הסטרימינג. לכן, אין שום צורך בהקדמה לטירוף באורך כמעט 2 דקות שמוצג לנו בטיזר הבא עבור העונה השלישית של The Boys. אחרי שנה אקסטרה של ציפייה, בחרו יוצרי הסדרה להציג לנו את העונה החדשה בדרך הכי אופיינית שהם יכלו לבחור, עם 0 אחוז מילים ו-100 אחוז אלימות. 

ברשימת הדברים שציפיתי שנראה בעונה 3, לא נכללה סצנת מחזמר בכיכובו של אחד משלנו תומר קאפון (Tomer Capone) הלא הוא פרנצ'י (Frenchie), לא נכלל את בילי בוצ'ר (Billy Butcher) אותו משחק קארל אורבן (Karl Urban) יורה לייזר מהעיניים ובטח - אבל בטח - שלא שחזור של הפרסומת המפורסמת לחברת פפסי בה קנדל ג'אנר מצליחה להשכין שלום בין מפגינים למשטרה בעזרת פחית משקה. הסקרנות קיימת, הציפיות בשמיים, ועכשיו חובת ההוכחה נמצאת בידיים של סט השחקנים הנהדר שכבר הוכיח את עצמו בעונות שעברו.

מהשינויים הניכרים מהטיזר נמנים החליפה החדשה של A-Train, החרב החדשה של Queen Maeve, והתוספות החדשות לקאסט ובראשם Soldier Boy אותו משחק ג'נסן אקלס (Jensen Ackles). סה"כ נראה שעוד פעם תיהיה לנו עונה מעולה ולא צפויה בכלל, ולמען האמת, אי אפשר לצפות לפחות בכל פעם שרואים את אנתוני סטאר (Antony Starr) בתור הומלאנדר (Homelander), ספק הנבל המרכזי ספק הגיבור של הסדרה, שאפילו בטיזר הקטן הזה מצליח לבלוט מעל כולם.

העונה שלישית תעלה באמאזון פריים ב-3 ביוני ואני אישית, בידיוק כמו הטיזר, חסר מילים. לא ציפיתי להתרגש ככה מהעונה אחרי כל כך הרבה זמן שלא ראינו ממנה כלום, ובו כבר ראינו סדרות גיבורי על שמאתגרות את "הבנים" לתואר סדרת גיבורי העל הטובה ביותר (כן, אני מדבר עלייך פיסמייקר). האם גם אתם שוברים את הראש מה הולך להיות בעונה הזאת? למזלינו, אין עוד הרבה זמן לגלות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י