הרשמה

תכירו את Snufkin: Melody of Moominvalley משחק ביקום של המומינים

הנה באים, כן הם באים, המומינים המופלאים

עוד מישהו כאן מתרגש כמונו????????

אין הרבה ילידי שנות ה-80 שלא מכירים את עולמם המופלא של המומינים דרך סדרת הטלוויזיה ששודרה אי שם בשנות ה-90 העליזות של הטלוויזיה החינוכית. חלק מצופי הסדרה זוכרים אותה לטובה כסדרת הרפתקאות על וחלק מהצופים, ובכן, זוכרים קטעים די מצלקים מאותה תוכנית (גילוי נאות: אני משתייך לסוג השני). נהוג לומר שפעם הכל היה תמים יותר, אבל הטלוויזיה החינוכית של שנות ה-90 לא חסכה מצופיה הצעירים תוכן שאיך לומר לא ממש מתאים לילדים (כמו למשל המוות הטרגי של המשפחה של שלתיאל קוואק בתאונת פגע וברח). גם המומינים נמנתה מהסדרות שטיבן לא היה ברור עד הסוף ואולי לחלקכם זה ישמע מוזר אבל אני אישית חושב שהדמות של הגרוק למשל הייתה מקריפה ברמות שקשה מאוד להסביר. 

כך או אחרת, לאחרונה קיבלנו הצצה למשחק חדש שמבוסס על עולם המומינים. למשחק קוראים Snufkin: Melody Of Moominvalley והגיבור יהיה האחד והיחיד, ההיפי שהיה היפי עוד לפני שילדים ידעו מה זה היפי- סנופקין. ממה שידוע, העלילה תתמקד בשיבתו של סנופקין לעמק המומינים אחרי עוד אחד מממסעות הנוודות שלו. סנופקין יחזור לעמק, יראה את החברים הישנים המוכרים (סניף ומאי הקטנה הילדה שתמיד הזכירה לי גירסה דמונית של ציפי שביט) ובדיוק לפני שיגיע לעמק עצמו הוא ימצא את מר המיולין מוכה יגון שיספר לו ששומר הפארק החליט לבנות מלא פארקים בתוך העמק על חשבון הטבע הפראי שאפיין את העמק. נשמע בהחלט כמו צרה צרורה שיכולה להיפתר רק ע"י חברות, שובבות ורגעים מקריפים שאפשר למצוא רק בעמק המומינים. 

המשחק מסתמן כמשחק עולם פתוח בו סנופקין יחקור את העולם ויפתור פאזלים שונים שמבוססים על מוזיקה ועל העולם המוכר של המומינים, יעבור משימות צדדיות והכל במטרה למנוע משומר הפארק הזדוני את מזימתו להשתלט על עמק המומינים. איך הוא יעשה את זה? לפי הטריילר שפורסם המשחק יתבסס על התגנבות, שימוש בדמויות המוכרות לכולנו ו…. המפוחית של סנופקין. המפתחת של המשחק היא חברה נורווגית בשם Hyper Game אשר עמדה מאחורי כמה וכמה משחקי פאזלים. מהטריילר נראה שהאנימציה תהיה מיוחדת מאוד ושהמשחק יהיה משחק גוף שלישי בצורה של מבט צד. מהטריילר נראה שהולך להינתן דגש רב על המוזיקה שתלווה את המשחק ומההתרשמות האישית שלי נראה שמדובר במשחק שמיועד בעיקר לילדים. מצד שני, הסדרה עצמה גם הייתה מיועדת לילדים קטנים והנה אני בגיל 35 מוצא את עצמי עד היום נחרד רק מעצם המחשבה על הגרוק..

נכון לעכשיו, ידוע לנו שהמשחק בוודאות יגיע לסטים בשנת 2023 אך לא ברור אם ולאיזה קונסולות הוא יגיע. נשאר רק לחכות ולראות.
מה דעתכם על המשחק של המומינים? מתרגשים כמו חלק מאיתנו באתר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 13.03.2022 | siegfried siegfried

    אני שמח שכולם מסכימים על זה שסנופקין הוא הדמות הכי טובה במומינים ובכללי

  2. 2

    10:01 17.03.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    וואו זו באמת התרגשות ! הפעם האחרונה שהיה משחק של המומינים (ועוד בעברית !) היה של חברת קומפדיה לפני 20 שנה אני ממש מחכה לזה ואני מקווה שהוא יצא גם לסוויץ

  3. 3

    20:39 17.03.2022 | 50smet 50smet

    מאכזב ברמות. הייתי מצפה למשחק לפחות ברמה של PS2 שייתן לחוות את העולם שלהמומינים! לא משחק קומיקס מעפפן

  4. 4

    16:24 18.03.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    אני דווקא חולק המומינים זה מצוייר לילדים ולא THE WITCHER הרפתקאת קומיקס זה הדבר הנכון

  5. 5

    09:19 09.07.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    עידכון קטן: (למרות שזה נראה שאני היחיד שמתעניין בזה) המשחק נדחה לשנת 2024 ע"פ סטים
    אבל לפחות יש את המשחק בעברית של קומפדיה

  6. 6

    02:28 08.03.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    סתם מעדכן המשחק יצא https://store.steampowered.com/app/1808680/Snufkin_Melody_of_Moominvalley/
    היי שמואל אולי תבקר אותו סתם לכיף ?

  7. 7

       | פורסם ע"י