הרשמה

תאגיד Idol הישראלי מציג את הדור הראשון של הויטיובריות שלו

יש למה לחכות

אחרי שהטרנד כבש את העולם, הוא עכשיו גם מגיע לישראל עם ליין אפ ראשון של תאגיד סטארט אפ ישראלי חדש, הכירו את idol

על המהפכה של הכוכבים הוירטואלים (הויטיוברים) כבר כתבתי באופן מעט חופר לפני קצת יותר מחצי שנה. ויטיובינג היא אחת מהתופעות שהכי מרתקות אותי באופן גלוי ואני עוקב אחריה באופן קבוע. אחרי שהוצאתי את המאמר, קיבלתי מספר תגובות בנוגע לכך שנזכרתי מאוחר יחסית לכתוב על הטרנד הזה, אבל כנראה שבאותה המידה, הטרנד החליט להגיע גם לישראל. עכשיו אנחנו מקבלים טעימה ראשונה מהדור הראשון של הויטיובריות של תאגיד Idol הישראלי ותאריכים לדיביוטים (סטרים ראשון) של כל הכוכבות החדשות!

בהודעה מטעם תאגיד idol נכתב: "התאגיד הינו סטארט אפ ויטיוברים שממוקד בהתפתחות התרבות של יוטיוברים וירטואלים במדינות שבהן הנוכחות של התעשיה נמוכה עד לא קיימת." בנוגע להכרזה על הדור הראשון נכתב: "בהמשך להבטחה לליין אפ הדמויות שלנו, הטריילר שלנו מציג לצופים והמעריצים שלנו את הדמויות, שאף על פי שהן חיות בעולמות גיימינג שונים, מאוחדות למטרה אחת והיא להביא בידור לקהל ההולך וגדל של הויטיוברים בישראל ומסביב לעולם." בין השמות שמעורבים בהפקה של הטריילר ניתן למצוא אנשים כמו פרהן סרסין (Farhan Sarasin) שהפיק בין היתר עבור Gura כוכבת Hololive את השיר Reflect.

הליין אפ של הדור הראשון מורכב מ-5 דמויות: קאטרינה קיוטי (Kattarina Qutie) החזקה והמאיימת שמגיעה מעולם המאפיה ותתמקד במשחקי עולם פתוח, אקשן ופשע. ניאו ספארקלס (Neo Sparkles) החמודה והכאוטית שמגיעה מעולם הפנטזיה ותתמקד במשחקי תפקידים ופנטזיה, לילי סין (Lily Sin) בעלת העבר האפל והטרגי שחתמה על עסקה עם השטן ותתמקד במשחקי אימה, ניקי ריי (Nikki Rei) שמגיעה מעולם אפוקליפטי ונראית כאילו נגמרה לה כל התקווה (אך ההפך הוא הנכון) ותתמקד במשחקי אקשן והישרדות, ולסיום יש לנו גם את אמי סוויקה (Emi Suika) שסיפור הרקע לדמות שלה לא ידוע לנו (כרגע) אך היא תתמקד במשחקי פלטפורמה, הרפתקאות ובעיקר בנוסטלגיה.

הדיביוטים של הליין אפ של תאגיד idol יגיעו ב-10 במאי החל מהשעה 15:00, כל שנותר עכשיו הוא לחכות ולראות למה הבנות של idol מסוגלות (יש לנו עכשיו חודשיים לחכות). מתרגשים לקראת הליין אפ הזה? האם ויטיוברים מעניינים אתכם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י