הרשמה

הקוד של Aperture Desk Job כולל רמזים לפרוייקטים עתידיים של Valve

כורי המידע עושים את זה שוב

לא באמת חשבתם שיהיה פה משהו על Half Life 3, נכון?

אולי לא יצא לכם לשמוע עליו, אבל לפני מספר ימים Valve השיקה משחק חינמי חדש בשם Aperture Desk Job. המשחק החדש מבית החברה הוא יותר הצגה טכנולוגית והדגמת יכולות של ה-Steam Deck מאשר משחק מלא והוא מזכיר בייעודו את The Lab ש-Valve הוציאה כדי להראות את היכולות של משקפי VR. על אף היותו משחק קטן שמתקיים ביקום של Portal, המשחק החדש קיבל שבחים רבים כשגם שחקנים ללא Steam Deck נהנו ממנו ומהתוכן שהוא מציע. אך עכשיו מתגלה ש-Aperture Desk Job מחביא גם דברים מתחת לפני השטח כשבקוד שלו נמצאו רמזים לפרוייקטים חדשים של Valve.

כורה מידע בשם Tyler McVicker מוצא כבר במשך שנים רמזים למשחקים עתידיים של Valve על ידי חיפוש בקבצי המשחקם מבית החברה. עם יציאות של Aperture Desk Job, טיילר ניגש לקוד שלו ועל פי טענותיו הוא מצא בקוד רמזים למשחק המשך של Half Life: Alyx, לפרויקט Citadel, מספר קבצים שקשורים ב-CS:GO 2 ומה שניראה כמו שיחזור של משחק שבוטל בשם Portal Paint. כמו תמיד צריך לקחת את המידע הזה בעירבון מוגבל שכן לא ידוע מה הסיבה שהקבצים האלה נכנסו לקוד של Aperture Desk Job ויכול להיות שמדובר בשימוש חוזר של קבצים. 

פרוייקט Citadel עפוף בשמועות כבר שנים רבות אך משחק המשך ל-Half Life: Alyx הוא בהחלט הפתעה שתשמח לא מעט מעריצים מסביב לעולם אם תתברר כנכונה. באשר ל-Portal Paint, לא ידוע כרגע האם הוא באמת חזר לפיתוח אחרי שבוטל או ש-Aperture Desk Job פשוט עושה שימוש בקבצים שנוצרו עבורו בעבר. אם אתם רוצים לראות בעצמכם על מה מדובר, טיילר סיפק את תיעוד המידע המחולץ מהקוד. אך כמו תמיד נזכיר שזה הוא לא מידע רישמי ונצטרך לחכות ולראות האם Valve באמת עובדת על הפרוייקטים האלה.

מה דעתכם על המידע שחולץ? שמחים למשחק המשך ל-Half Life: Alyx? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י