הרשמה

חברת Ubisoft מחפשת בודקים עבור Skull & Bones

הפיתוח של המשחק אכן מתקדם בצורה טובה

תכינו את החרבות ותביאו את הכדורים נגד מחלת ים

לפני שבועיים וחצי סיפרנו לכם שחברת Ubisoft הודיעה שהיא מרוצה מהתקדמות הפיתוח של Skull & Bones, אחד המשחקים הנשכחים של החברה. בעוד שאני חשבתי שזאת תיהיה סתם הודעה שנועדה בעיקר כדי להרגיע את המשקיעים ובעלי השליטה בחברה ולא נשמע על המשחק יותר לעולם, ניראה שמשחק הפיראטים של Ubisoft אכן מתקדם אל עבר השקה. בציוץ שעלה אתמול בלילה לחשבון הרישמי של המשחק נכתב ש-Ubisoft פותחת בתוכנית שתאפשר לשחקנים לנסות ולבחון גירסאות מוקדמות של Skull & Bones. התוכנית פתוחה באופן חינמי לכל מי שרוצה, בתקווה שכמה שיותר שחקנים יוכלו לשים את ידייהם על אחד המשחקים המיסתוריים של השנים האחרונות.

בדף ההרשמה לתוכנית נכתב: "המטרה המרכזית שלנו היא לקבל מידע ופידבק אמיתיים. אנחנו רוצים לראות מה השחקנים שלנו שלנו עושים כשהם חופשיים לשחק במשחק שלנו איך שהם רוצים, מתי שהם רוצים. הכי חשוב, אנחנו רוצים לדעת איך הם מרגישים לגבי המשחק. בשביל זה, יצרנו ערוצי תקשורת ייעודים עבור משתתפי התוכנית, שם הם יוכלו לשתף את החוויות שלהם, לדבר אחד עם השני ולקבל מידע היישר מצוות הפיתוח." השחקנים ברי המזל אשר יבחרו לתוכנית הניסיון של Skull & Bones יהיו כפופים להסכם סודיות מחמיר כך שכניראה לא נזכה לראות סירטונים מתוך גירסאת המשחק, לפחות עד ש-Ubisoft תחליט לשתף אותנו בהם, אולי ב-E3 שמתקרב אלינו? אם תרצו לנסות להשתתף בתוכנית, אפשר להירשם אליה כאן.

אלו ללא ספק חדשות מרגשות וניראה שהפיתוח של Skull & Bones אכן מתקדם וכבר נמצא במצב שמאפשר משחק והתחלת בדיקות לפני ההשקה. מה דעתכם על החדשות האלה? האם נרשמתם לתוכנית הניסיון של המשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י