הרשמה

הטנקים הישראליים מגיעים ל-War Thunder

מכונות המלחמה הישראליות עולות לשדה הקרב של War Thunder

איפה הטנק מרכבה סימן 4 שלי?!

אני תמיד אוהב לכתוב ולספר על כל מיני גאוות ישראליות קטנות שמשפיעות על כל עולם החומרה והגיימינג, בין אם זה הכונן החדש של WD שפותחו בישראל, מעבדי דור 12 המדהימים של אינטל שמפותחים ומיוצרים בישראל או משחקים כמו Grime הנהדר ו-In Sound Mind שמכים גלים בתעשיית הגיימינג העולמית. עכשיו ניראה שגם תחומים קצת פחות קרובים לתעשיית המשחקים, כמו תעשיית הנשק של ישראל מקבלים את התהילה העולמית שלהם בקרב הגיימרים כאשר המפתחים של War Thunder הודיעו לפני מספר ימים שהמשוריינים הישראלים מצטרפים למשחק.

על פי ההודעה שיצאה בבלוג המשחק נכתב: "אנחנו מציגים לכם את ה-Tech tree של הכוחות המשוריינים הישראליים שצפוי להתווסף ל-War Thunder כחלק מעידכון גדול שיקרא Wind of Change!" המפתחת שיתפה תמונה שמראה את הטנקים והרכבים המשוריינים שיעמדו לרשות השחקנים כשאנחנו יכולים לראות כמה רכבים וטנקים אייקונים כמו טנק המגח, נגמ"ש הזחל"ם, נשק הנ"מ המחבט וכמובן מלך שדה הקרב הישראלי- טנק המרכבה החל ממרכבה סימן 1 הוותיק ועד לסימן 4 שהוא הטנק המתקדם ביותר של ישראל שנמצא בשירות.

כמו שאפשר לראות, חלק מהטנקים כמו מרכבה סימן 4 עם מערכת מעיל רוח מתוכננים לעתיד ואחרים יגיעו "בקרוב". על פי הפירסום בבלוג "כל מי שמחזיק בחבילות Early access יוכל לקחת חלק בבדיקות סגורות של הרכבים הישראלים מיד לאחד עידכון Wind of Change". נכון לעכשיו זה כל המידע שידוע לנו כאשר עוד אין תאריך שיחרור לטנקים הישראליים, אך בנתיים המפתחת גם שיחררה תמונה של המרכבה סימן 2 מתוך המשחק שניראה נהדר ומאוד קרוב למקור.

מה דעתכם על העידכון? האם תקפצו לנסות את כלי הנשק הישראליים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י