הרשמה

המתיחות הטובות ביותר של 1 באפריל 2022

האם נפלתם בפח?

זה לא בושה להודות שחשבתם שזה אמיתי

1 באפריל הוא אחד הימים האהובים עליי בשנה וככל שהשנים עוברות ניראה שיותר ויותר חברות חומרה ומשחקים אוהבים אותו גם. בתור אחד שאוהב לצחוק על כולם כל השנה, 1 באפריל הוא לא יום מיוחד עבורי אבל מה שעושה אותו מיוחד הוא חגיגת השטות שכל העולם מצטרף אליה פעם בשנה. אז אחרי שבשנתיים האחרונות היה ניראה שלכולם יש דברים קצת יותר חשובים מבדיחות 1 באפריל כמו מגפת הקורונה ומשבר עולמי, השנה החגיגות חזרו במלוא המרץ והנה כמה מהשטויות הכי טובות ומצחיקות שנתקלנו בהן.

ROG Smart Lens

אם חשבתם שכל אביזרי הגיימינג האפשריים כבר הומצאו אז תופתעו, ROG פיתחו עדשות מגע גיימינג שיגיעו עם RGB ויאפשרו לשחקן לשלוט במחשב בעזרת העיניים שלו. אם אתם דואגים באשר לחיטוי של המוצר, אסוס אומרת שהעדשות יגיעו עם מארז מיוחד שיטעין את הדשות וידאג לחיטוי שלהן. וכל זה כדי "להסיר כל מחסום בינכם ובין המשחק".

XPG Game Booster

אם אתם מרגישים שאתם לא בשיא שלכם כשאתם משחקים, יש ל-XPG פיתרון עבורכם בדמות תוסף תזונה. ל-XPG Game Booster יש יתרונות רבים, על פי החברה התוסף יעלה לכם את ה-K/D, יעזור לכם להביס בוסים ויאפשר לכם לפתור פאזלים מהר הרבה יותר. על פי החברה, ה-XPG Game Booster יביא לכם תוצאות מיידיות ויאפשר לכם להיות הכי טובים שתוכלו.

Among Us Horse Mode

המשחק שפרץ לחיינו ועזר להרבה מאיתנו בתקופות הסגר הכריז על מצב משחק חדש שהיה מוגבל ליום אחד בו השחקנים יכולים לשחק כסוסים. הגיימפליי של המשחק לא שונה כלל מלבד העובדה שכל השחקנים הפכו לסוסים שיכולים לחבל בספינה שהם נמצאים עליה ולהרוג את שאר הסוסים. אנחנו רק מצטערים שהמצב משחק לא נשאר ליותר זמן.

Rainbow Six Siege 8-COG Scope

אם אתם משחקים ב-Rainbow Six Siege אתם יודעים שאחת התוספות האהובות ביותר לנשקים היא כוונת ה-ACOG. ניראה שגם המפתחים של המשחק יודעים כמה הכוונת פופולארית כשהם הוציאו עידכון מיוחד וסודי שהוסיף את הכוונת לכל נשק וכשהם אומרים כל נשק, הם באמת התכוונו לזה. למקרה שלא היה לכם מספיק כוונות על הנשק עד עכשיו אפשר להוסיף עוד, אפילו כוונת על המשתיק קול כך שלא תפספסו אף ירייה.

Corsair K1 RGB

בשנים האחרונות ראינו טרנד שהוביל למקלדות קטנות יותר ויותר, ראינו מקלדות בגודל מלא הופכות למקלדות TKL ואז למקלדות 65% והיום המקלדות הקטנות ביותר שיש בשוק הן 60%. אבל לכבוד אחד באפריל, Corsair החליטה להעלות את הרף כשהיא הציגה את ה-K1 שהיא מקלדת בגודל 1%, זאת אומרת שזאת מקלדת של מקש אחד בלבד.

PUBG: Monster Chicken Royale

גם המשחק האהוב PUBG הוסיף מצב משחק לכבוד אחד באפריל שבו יש תרנגולת ענקית באמצע המפה שמחפשת נקמה ומנסה להרוג את קבוצות השחקנים שנלחמים בה ומסביבה. הקבוצה שתצליח להרוג את המפלצת העצומה זוכה במשחק ויכולה להגיד בגאווה גדולה Winner, Winner, Chicken Diner!

HyperX Grass Keycaps

אם גם לכם נמאס שמקשי המקלדת שלכם עשויי פלסטיק אז חברת HyperX חשפה מקשים חדשים שמצופים בדשא. המקשים החדשים צפויים להיות נעימים הרבה יותר ממקשי הפלסטיק שאנחנו מכירים והם גם יגרמו לכם להיות רגועים הרבה יותר בזמן השימוש במקלדת. המקשים החדשים עשויי הדשא לא ימנעו מתאורת ה-RGB להיראות ואפשר להזמין אותם דרך הלינק.

House Flipper: Friends

אחת הסדרות האהובות ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה היא הסדרה Friends. עכשיו אנחנו מגלים שהיא גם אהובה מאוד על המפתחים של המשחק House Flipper שלכבוד 1 באפריל קיבל עידכון חדש עם שתי דירות מתוך הסדרה האהובה. אם עד עכשיו רציתם לדעת איך זה מרגיש להיות בדירות מתוך חברים, עכשיו אתם יכולים לחוות זאת בעצמכם!

AORUS PawsFun

תמיד חיפשת מוצר שיעסיק את החתולים שלכם בזמן שאתם משחקים? אז עכשיו מותג הגיימינג של Gigabyte נחלץ לעזרתכם עם ה-AORUS PawsFun שהוא מקרן לייזר שיעסיק את החתולים שלכם ויגרום להם לרדוף שעות אחרי לייזר. ה-PawsFun יתחבר לעכבר שלכם ויקרין על הקיר נקודת לייזר שתזוז בהתאם לתנועות העכבר שלכם כדי שהחתול שלכם לעולם לא ישתעמם.

Goat Simulator: The Musical Motion Picture

המשחק היחיד אולי שלא צריך את אחד באפריל כדי לעשות שטויות הוא Goat Simulator. אז לכבוד אחד באפריל המפתחים שלו הכריזו שהם מפיקים מחזמר של המשחק והציגו חלק קטן מהאודישנים שנעשו לדמות הראשית של המשחק. הבמאי של המחזמר אם תהיתם הוא Steve-O כך שהשטות המוחלטת הזאת שלא תראה אור בחיים בידיים טובות ויפה שלא מעט שחקנים מוכרים החליטו לזרום עם הבדיחה ולחקות את גיבור המשחק.

NZXT H-AND

השנים האחרונות ללא ספק היו השנים של הקונסולות הניידות ועכשיו NZXT הכריזה שגם היא נכנסת לשוק הזה עם קונסולות ה-H-AND. החברה לא פירסמה המון מידע על ה-H-AND אבל מהסירטון הקצר שקיבלנו אפשר לראות שהיא דומה במבנה שלה לקונסולות הניידות המוכרות לנו, יש לה מתג RGB והיא גם טומנת בחובה מקלדת בגודל מלא שיכול להשילף מתוך הקונסולה.

Battle for the Moon - Enlisted

ביום-יום Enlisted הוא משחק מאוד רציני אבל העידכון החדש שהוא קיבל לקח את הביטוי To The Moon ברצינות. העידכון החדש של Enlisted יקח את השחקנים להילחם על פני הירח עם רובי לייזר, כח כבידה מועט וטנקים מיוחדים שכמעט ויכולים לעוף. אם תמיד חלמתם לקחת את הגיימפליי של Enlisted ולנסות לכבוש את הירח, עכשיו זאת ההזדמנות שלכם.

LEGO Maxifigure

אחד המותגים האהובים עליי אישית זה ללא ספק LEGO ועבור אחד באפריל החברה האהובה השיקה מוצר חדש. ה-Maxifiure הוא העתק של האיש הלגו המוכר לנו רק שבמקום שהוא יהיה בגובה של 4 ס"מ הוא בגובה של 1.7 מטר. אם תמיד רציתם שיהיה לכם חבר מלגו שיוכל ללכת איתכם לכל מקום ולהיות אתכם בכל רגע, ה-Maxifigure הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

Legends of Crytek | Hunt: Showdown

Hunt: Showdown יכול להיות משחק אכזרי וקשה מאוד. אבל הוא ללא ספק קשה הרבה יותר כאשר אתם נלחמים מול גלדיאטור מ-Ryse ונגד Alcatraz מ-Crysis. אם עוד לא הבנתם אז נסביר שלכבוד אחד באפריל, Hunt: Showdown הוסיף למשחק את שני הלוחמים האהובים מתוך משחקי העבר של Crytek. אה כן, גם הידיים של המטפס מ-Climb הגיעו למשחק, סוג של.

Razer HyperSense Suit

שמרתי את הטוב ביותר לסוף, כל שנה חברת Razer מציגה באחד באפריל את המוצרים החדשים והמאוד מעניינים שלה שלעולם לא יצאו לשוק. אם בעבר קיבלנו מהם טוסטר הפעם אנחנו כבר מקבלים חליפה שלמה שמצויידת ב-1,333,337 חיישני Haptic שיתנו לשחקן להרגיש כל דבר בין אם זה הרכב שנע במהירות או עצמות שנשברות לרסיסים אחרי Fatality מוצלח והבונוס הוא שהחליפה תגרום למשתמש להרגיש כאילו הוא נלקח הרגע מסט הצילומים של Tron. המוצר ניראה מדהים והבעיה היחידה איתו הוא שהוא לא אמיתי בכלל.

מה אתם חושבים על המתיחות של השנה? נפלתם בפח של אחת החברות? איזה מהמתיחות הכי אהבתם? האם יש מתיחות שפיספסתי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 04.04.2022 | אני אני (אורח)

    מעולם לא שיחקתי PUBG אבל אני רוצה להילחם בתרנגולת הזאת

  2. 2

       | פורסם ע"י