הרשמה

רגע, מה? ג'ייסון מומואה לוהק לתפקיד הראשי לסרט של Minceraft

ביזארי זאת לא מילה

טוב, לפחות זה סוגר לסטיב את הקרבות בסמאש

עוד מ-2014 אנחנו שומעים חדשות על הסרט של המשחק הנמכר ביותר בכל הזמנים, מיינקראפט (Minecraft). הסרט הוכרז כבר באותה שנה, ומאז החליף שלושה במאים, עשור בו הוא צפוי לצאת, ואת השחקן הראשי שנכון ל- 2016 היה סטיב קארל (Steve Carell). עם כמה שהמסע של הסרט הזה מוזר, לדעתי שום דבר לא מתקרב לידיעה שהתקבלה היום.

לא רק שמדובר כעת בסרט לייב-אקשן ולא אנימציה, כעת מסתבר שהשחקן הראשי התחלף לאקווה-מן בעצמו, ג'ייסון מומואה (Jason Momoa). אני אנסה לשבור את הראש על איך הגיעו המפיקים ב-Warner Bros מהראש המרובע של הדמות המרכזית במשחק, סטיב, לג'ייסון, אבל גם אם לא נגיע לתשובות, אנחנו צפויים להנות מהתוצר. למה אנחנו כל כך בטוחים בזה? כי הוכרז בנוסף שמי שקיבל את תפקיד הבימוי, ובתקווה הפעם באופן סופי, הוא ג'ארד הס (Jared Hess) שאחראי על סרט הפולחן האמריקאי "נפוליאון דינמיט" (Napoleon Dynamite). בחירות מסקרנות.

לא צויינה שנת יציאה חדשה לסרט, שהיה אמור לצאת השנה. אם לא מדובר בפרוייקט בזק אנחנו ככל הנראה נראה את הסרט מקבל דחייה, ונקווה שבזמן הנוסף שהם ירוויחו יגיעו כל הצדדים להסדרים כדי שנוכל לראות את מומואה וקארל ביחד על המסך. זה יותר מידי לבקש?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י