הרשמה

הנקמה חוזרת: The Batman 2 הוכרז רשמית

גות'האם, תתעוררי, האביר האפל שלך חזר וטוב מאוד שכך!

The Batman 2 הפך למציאות, וכולנו מאוד שמחים על כך

כנס ה-Cinemacon 2022 כבר הספיק להביא לנו כמה וכמה הכרזות מעניינות, אז אנחנו בטוחים שאתם מוכנים לעוד אחת. בפאנל של Warner Bros דיבר טובי אמריך (Toby Emmerich), יו"ר החברה, וסיפר כי צפוי לסרט The Batman שיצא השנה, צפוי לצאת סרט המשך! כצפוי, רוברט פאטינסון (Robert Pattinson) ישוב לגלם את האביר האפל והבמאי מאט ריבס (Matt Reeves) יקבל שוב את המושכות על הפרוייקט.

"מאט לקח את אחד מגיבורי העל האייקוניים והאהובים אי פעם וסיפק לנו גרסה רעננה" הכריז אמריך. "מאט ריבס, רוברט פטינסון ושאר הצוות ייקחו את הקהל בחזרה לגות'האם עם הסרט באטמן 2". יש לציין שפרט לעובדה שנקבל סרט המשך לבאטמן, לא נחשף בשלב זה שום פרט על הסרט עצמו, על העלילה או על הדמויות, חוץ מהעובדה שרוברט פטינסון יעטה שוב את הגלימה של איש העטלף. אמריך סיים בהכרזה על כך שאנחנו צפויים לראות את זואי קראביץ (Zoe Kravitz) שוב בנעלי אשת החתול גם בסרט ההמשך.

ההכרזה על סרט ההמשך לא הכתה אותי בתדהמה יש לציין. אחרי התרסקויות מפוארות של האחים וורנר עם סרטי DC בשנים האחרונות, הסרט החדש של באטמן שבר את שרשרת הכשלונות, הוכרז כשובר קופות בקולנוע ומוביל גם בשירותי הסטרימינג של HBO Max. הביקורות, כולל הביקורת שלי על הסרט, היללו אותו ושיבחו את הרעננות והגישה החדשה שריבס ופטינסון הביאו לדמות של האביר האפל. למעשה, סרט המשך היה צפוי לקרות בשלב כזה או אחר אבל אין ספק שהבשורה הרשמית משמחת מאוד.

חשוב להזכיר שזמן קצר אחרי שהסרט יצא, שיחרר מאט ריבס סצנה שירדה בעריכה שמתעדת מפגש מצמרר בין באטמן לבין הג'וקר. את הגרסה המחרידה למדי של הג'וקר משחק השחקן ברי קהוגאן (שזכור גם מהסרט Eternals של Marvel). אם ניזכר גם בסוף הסרט, בו הרידלר נפגש עם דמות "אלמונית" שמזכירה יותר מהכל את הג'וקר, אפשר להעריך בזהירות שייתכן ונסיך הפשע של גות'האם יופיע בצורה כזו או אחרת בסרט ההמשך. כאמור, אין ידיעה רשמית על כך אבל אפשר רק לקוות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י