הרשמה

אורכו של Thor: Love and Thunder דלף פעמיים, כל אחד טוען זמן שונה

עוד יום - עוד חדשות בנוגע למארוול

זמן לאהבה

היקום הקולנועי של מארוול השתלט לנו על כל החדשות בחודש האחרון. זה התחיל עם יציאתו של Doctor Strange in the Multiverse of Madness, המשיך עם הטריילר ל-She-Hulk, ורק בתחילת סוף השבוע עם הידיעה על סדרת Daredevil חדשה. באופן מצחיק, באמצע מבול הידיעות הזה החליטו במארוול להפיל עלינו רעם, בדמות חדשות חמות על אורכו של הסרט הבא בסדרה - ת'ור: אהבה ורעם (Thor: Love and Thunder).

ההרפתקה הבאה של האל הנורדי החביב על כולנו קיבלה השבוע עדכון על אורך הסרט משני צדדים שונים של הגלובוס, וכל אחד מהם דיווח על זמן שונה. רשת הקולנוע האוסטרלית Event Cinemas עדכנה את זמן הסרט ל-115 דקות (שעה וחמישים וחמש) בעוד שרשת הקולנוע הבריטית Cineworld עדכנה את זמן הסרט ל-140 דקות (שעתיים ועשרים). במידה והזמן הראשון הוא הנכון מבין השניים, ידובר באחד הסרטים הקצרים ביותר של היקום הקולנועי, אך לא הסרט הקצר ביותר של ת'ור  (ת'ור 2: העולם האפל עמד על שעה חמישים ושתיים דקות).

בין אם הסרט יהיה מעל לשעתיים או פחות, ההתרגשות שלנו נמצאת בשמיים. למזלינו, לא נצטרך לחכות הרבה זמן עד שנראה אותו ב- 7 ביולי, ואפילו פחות זמן עד שנראה עוד ממנו - כי הטריילר השני שלו נמצא ממש מעבר לפינה (שלישי לפנות בוקר). חושבים שת'ור הוא הנוקם הראשון שבמאת מגיע לו סרט רביעי? מתכוונים להחרים את הסרט אם לוקי לא יופיע? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י