הרשמה

כל החדשות וההכרזות מאירוע ה-State of Play של יוני 2022!

כל החדשות וכל ההכרזות מהאירוע של אתמול בלילה - מסוכמים בצורה הכי נוחה שיש!

הרימייק ל-RE4 סוף סוף הוכרז, Stray מאשר את תאריך היציאה שלו, ה-PS VR2 מתחיל להרים את ראשו ו-Final Fantasy XVI ממשיך להדהים אותנו!

אוקי, אז אין לנו את E3, אבל זה לא אומר שיוני לא עומד להיות חודש מלא בהכרזות עסיסיות ומעניינות שצפויות לנחות עלינו בזו אחר זו, כשאירועי הקיץ נפתחו רשמית מוקדם יותר הבוקר עם אירוע ה-State of Play של סוני. אז מה היה לנו באירוע הראשון של סוני מאז התצוגה הטיפה מאכזבת שלה ב-State of Play הקודם? האם קיבלנו הכרזות מעניינות? משחקים חדשים ומרתקים? בואו נראה!

Resident Evil 4

הפרזנטציה של סוני נפתחה בגדול עם ההכרזה על הרימייק של Resident Evil 4! הרימייק צפוי להגיע אלינו ב-24 במרץ של שנת 2023 ישירות ל-PS5, כשגם זכינו לראות משחקיות ואת העולם המחודש והנפלא של RE4. המשחק נראה יותר אפל ויותר קודר מהמקורי. חשוב לי לציין כי בעוד שכל הסימנים מצביעים על רימייק, החברה דאגה לא לשלב את המילה בכותרת את המשחק, כנראה כי מדובר בסוג של בנייה מחדש של המשחק עם סיפור שונה קצת ועלילה שתפתיע אותנו ותספק למעריצי המשחק חוויה חדשה. בנוסף, תוכן ל-PS VR2 הוכרז למשחק החדש. בהחלט פתיחה מטורפת!

Resident Evil Village VR

ממשיכים עם כמה הכרזות למשחקי PS VR. הראשונה היא ההגעה של Resident Evil Village ל-PS VR2. המשחק מפותח ב-RE Engine, כשהטריילר התמקד בסקשן האחוזה עם הליידי דמיטריסקו. לא קיבלנו עדיין תאריך יציאה למשחק או אישור שמדובר בפיתוח של המשחק המלא בפורמט של VR.

The Walking Dead: Saints and Sinners Retribution

משחק VR של The Walking Dead הוכרז ל-PS VR וייצא לקונסולה עוד השנה, כשגרסה ל-PS VR2 כבר נמצאת בפיתוח.

No Man's Sky VR

תכינו את המנועים: גרסת ה-VR של No Man's Sky מגיעה ל-PS VR2! בניגוד למשחק הקודם שהוצג, לא קיבלנו עדיין תאריך יציאה לגרסת ה-VR של משחק החלל המגניב של Hello Games, אבל בהחלט נראה שיש למה לחכות (אני עדיין לא בטוח איך המפתחת הזאת הפכה לאחת ההצלחות הגדולות בעולם הגיימינג, אבל אני שמח שזה קרה - כל הכבוד להם!).

Horizon VR: Call of the Mountain

סוף סוף, הרבה משחקיות ממשחק ה-Horizon החדש שמגיע ל-PS VR2! הטריילר החדש הציג לנו המון אלמנטים שונים כגון טיפוס ולחימה בעזרת חצים נגד מכונות שיסתערו עליכם בכל הכוח. המשחק עצמו נראה נהדר ובניגוד למשחקים הקודמים יהיה אקסקלוסיבי רק ל-PS VR2.

Horizon Forbidden West

מיד לאחר הטריילר למשחק ה-VR קיבלנו הכרזה לעדכון חדש וגדול ל-Horizon Forbidden West הפנומנלי שיביא איתו מצב +New Game, שיפורים גרפיים במצב ה-Performance ועוד תיקונים ושיפורים נוספים למשחקיות. העדכון זמין להורדה כבר עכשיו!

Marvel's Spider-Man Remastered PC

פשוט מדהים: משחק העולם הפתוח הנהדר של Insomniac ו-Marvel מגיע למחשב האישי! Marvel's Spider-Man Remastered ינחת על המחשב האישי בעוד חודשיים, ה-12 באוגוסט ויכלול את המשחק המלא וכל חבילות ה-DLC שיצאו למשחק!

Stray

אחרי שנים של שקט, Stray סוף כל סוף מקבל טריילר משחקיות רחב. משחק ההרפתקה שישים אותנו בכפות רגליו של חתול החוקר עולם סייברפאנקי מוזר ינחת על קונסולות הפלייסטיישן ב-19 ביולי. אבל יותר חשוב מכך: מנויי PS Plus Extra ו-Deluxe\Premium יוכלו להוריד ולשחק בו בחינם!

The Calisto Protocol

משחק האימה המסקרן, "The Calisto Protocol", קיבל טריילר סיפור ומשחקיות מזעזע וחדש שמציג לנו עוד קצת על הכוכב המפחיד והמלחיץ שנצטרך לשרוד בו, כשהמשחק ייצא ב-2 בדצמבר לקונסולות ה-PS5 וה-PS4.

Rollerdrome

משחק המשלב בין רכיבה על גלגיליות בסגנון טוני הוק ליריות מגוף שלישי בזירה עם רובוטים. אין לי יותר מדי מה להוסיף, מוזמנים לראות את הטריילר הדיי משוגע של המשחק האקסקלוסיבי שצפוי לצאת ב-16 באוגוסט כאן למטה.

Eternights

משחק אקשן חדש צפוי לצאת ב-2023 לקונסולות ה-PS4 וה-PS5. נראה מאוד מעניין ומאוד אנימה, אז אני בטוח שאני אחבב את המשחק (רק חבל שלא קיבלנו הצצה לדיבוב היפני שכנראה יהיה טוב בהרבה).

Street Fighter 6

כאילו שהייתי צריך יותר סיבות להתרגש מה-State of Play הזה. Capcom הציגה לנו עוד מבט על המשחק הבא בסדרת משחקי הלחימה האייקונית שלה. זה נראה שהפעם המשחק יאפשר לנו ליצור דמות משלנו ואפילו להסתובב ולהילחם יחד איתה בעולם של המשחק. בנוסף, קיבלנו הצצות לדמויות נוספות שיופיעו במשחק כמו Chun-Li, Ryu, Luke ועוד. אני אצטרך לצפות בטריילר עוד כמה פעמים ולנתח אותו כדי לראות אילו פיצ'רים וטכניקות אני אצטרך ללמוד כשהמשחק ייצא ב-2023 לקונסולות ה-PS4 וה-PS5.

Tunic

אקסקלוסיבי לא עוד! משחק ההרפתקה המעניין שיצא מוקדם יותר השנה לקונסולות ה-Xbox והמחשב האישי מגיע גם לפלייסטיישן! המשחק צפוי לצאת ב-27 בספטמבר לשתי הקונסולות.

Season: A Letter to the Future

משחק האינדי המרגיע בעל העיצוב המסקרן מקבל חלון יציאה רשמי בטריילר חדש. המשחק צפוי להגיע אלינו בסתיו של השנה.

Final Fantasy XVI

ונסיים עם משהו שרבים חיכו לו (וביניהם אני): טריילר חדש ל-Final Fantasy XVI הגיע במסגרת ה-State of Play ולומר לכם את האמת, המשחק נראה פשוט מדהים. עזבו את הגרפיקה המדהימה, הסיפור שנראה מטורף או העובדה שהמשחק הולך להיות משחק אקשן בוגר ורציני יותר - המוזיקה של המשחק פשוט פסיכית. אני רוצה לקנות את הפסקול הזה ברגע שאוכל. אני לא יכול לחכות ולשחק בו כשהוא ייצא בקיץ של 2023.

זהו! באירוע המלא תוכלו לצפות כאן למטה, כשחשוב לזכור שבהמשך החודש יש לנו את הצגת המשחקים של Limited Run Games, את ה-Summer Game Fest וכמובן את האירוע של Bethesda ו-Xbox, אז יש הרבה למה לחכות ביוני!

אבל בלי שום קשר אשמח לשמוע מה אתם חושבים על מה שסוני הציגו לנו אמש! נהניתם? ציפיתם לראות משהו אחר? תכתבו לנו כאן בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:19 03.06.2022 | nakiii nakiii

    הללויה!
    ספידרמן צריך לקבל כתבה נפרדת!

  2. 2

    08:46 03.06.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    האירוע היה חלש יחסית ההכרזות היחידות שמעניינות זה

    FF 16
    The Callisto Protocol
    Resident Evil 4 Remake

    איפה FF 7 REMAKE PART 2

    איפה God of War Ragnarok

    והכי חשוב איפה ספיידרמן 2

    סוני מאכזבים

  3. 3

    09:17 06.06.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    ספיידר-מן קיבל!

  4. 4

       | פורסם ע"י