הרשמה

המשחק Street Fighter 6 יכיל מצב סיפור מלא ופרשנות תחרותית בזמן הקרבות

השאלה היחידה שנותרה לי לשאול היא: איפה העותק שלי?

המשחק גם יגיע לראשונה ל-Xbox אחרי היעדרות של 8 שנים

אני יודע שהרבה אנשים לא נהנו מה-State of Play האחרון אבל אני באמת עפתי עליו, כשבנוסף להכרזות על חלון היציאה של Final Fantasy XVI ותאריך היציאה של Resident Evil 4 Remake, אנחנו קיבלנו גם טריילר ארוך, מגניב ומרהיב למשחק הבא בסדרת משחקי הלחימה האהובה, Street Fighter. לאחר האירוע הבלוג של PlayStation חשף עוד קצת על המשחק השישי בסדרה שיכיל המון שיפורים ופיצ'רים מעניינים. נתחיל עם הפיצ'ר הכי מעניין בעיניי: מצב הסיפור.

ה-World Tour הוא מצב הסיפור של המשחק והוא יאפשר לנו ליצור דמות משלנו ולהסתובב איתה בעולם של Street Fighter 6, לפתח אותה ולפי החברה "ליצור את המורשת שלך ב-Street Fighter 6". אני חושב שמבחינת השקעה לפחות מדובר במצב השחקן יחיד הכי מושקע שקיבלנו בסדרה אי פעם, כשהטריילר הראה לנו שאנחנו יכולים ממש להסתובב במקומות שונים במפה ולפגוש דמויות שונות. מוד המשחק השני שנחשף בטריילר הוא ה-Battle Hub.

זהו עוד מוד חדש שיתפקד כאזור מיוחד לקרבות ברשת, כשהוא יאפשר לנו גישה "לצורות מיוחדות של תקשורת ויחסים עם שחקנים אחרים". לצערנו לא קיבלנו עוד פרטים לגבי שני המצבים אבל זה נראה מהתמונות שנחשפו שה-Battle Hub גם ישדר קרבות שמתנהלים בזמן שאתם מחכים לקרב הבא שלכם במסך גדול במרכז ה-Hub. זה כבר נשמע מגניב לגמרי. בנוסף, המשחק יאפשר לשחקנים להשתמש במה שהמפתחים קוראים לו "שליטה מודרנית", שמורידה את שליטת ששת המקשים לטובת שליטה קלה יותר בדמויות וכזו שתוריד את הצורך בזיכרון של המון קומבואים ויכולות מיוחדות. תוכלו לראות איך זה נראה בתמונה כאן למטה.

ועכשיו הגענו לפיצ'ר שהוא אולי לא הכי מעניין, אבל הוא האהוב עליי ביותר: המשחק החדש יוסיף אופציה לפרשנות וקריינות של הקרב בלייב בעזרת שדרנים תחרותיים. המפתחים ב-Capcom עובדים עם שדרנים ידועים בקהילת משחקי הלחימה כדי להעביר את הקולות והתגובות שלהם בזמן אמת לקרב. השדרנים יקריינו את מה שהם רואים כמו בטורניר רגיל, יחד עם הסברים על המהלכים השונים והטכניקות ששחקנים משתמשים בהם. תוכלו לראות את הטריילר לפיצ'ר כאן למטה, אבל אני כבר יכול לומר שאני מת לראות איך הוא הולך לעבוד ואיך הוא ייראה בהשקה.

החדשה המעניינת האחרונה שלא קשורה לפרטים טכניים בנוגע למשחק וליכולות השונות של הדמויות שהופיעו בטריילר המקורי (זה בשבילי, אבל אם זה מעניין אתכם אתם יכולים לקרוא על כך בהרחבה בבלוג של PlayStation), היא על כך שהמשחק הולך להגיע ל-Xbox Series X|S בנוסף ל-PS5 וה-PC. זה גם אומר שמדובר בפעם הראשונה מאז 2014 אז יצא Ultra Street Fighter IV שמשחק בסדרה מגיע לקונסולת ה-Xbox. המשחק צפוי לצאת ב-2023.

מה אתם חושבים על כל החדשות בנוגע למשחק? שתפו אותי בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י