הרשמה

המשחק הבא של קוג'ימה כנראה דלף ויקרא Overdose

זאת לא תהיה ההדלפה הראשונה מהסביבה של קוג'ימה...

אנחנו יודעים שקוג'ימה עובד כבר על משחק ההמשך של Death Stranding, אבל עושה רושם שהדלפה חדשה חושפת את הפרוקיט הקרוב של קוג'ימה.

הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima), רבים יעדיפו לזכור אותו בתור המוח שמאחורי משחקים מהפכניים כמו סדרת Metal Gear האהובה. העזיבה המתוקשרת למדי של קוג'ימה מקונאמי (Konami) מתועדת בכל גוף תקשורת כמעט שעוסק בגיימינג, תנאי ההעסקה הירודים של קוג'ימה, ההורדה בתפקידים השונים שלו ועוד. אבל הקש שככל הנראה שבר את גב הגמל הוא השחרור של הטיזר למשחק Silent Hills (שמעולם לא יצא) ונקרא P.T. שיצא ל-Playstation 4 והיה פופולרי במיוחד ברמה שאפילו קונאמי לא הצליחו לדמיין. המשחק בוטל ומאז לא שמענו על סדרת משחקי האימה הפופולרית (חוץ משמועות עצבניות בשנתיים האחרונות על פיתוח חוץ של משחק חדש), אבל נראה שקוג'ימה לא ויתר על משחקי אימה.

עכשיו שאפשר לומר ש-Death Stranding נמצא בחוץ בצורה הכי שלמה שלו (יחד עם ה-Director's Cut), קוג'ימה פנוי לחלוטין לעבוד על פרויקטים אחרים. יחד עם הפליטת פה המדהימה של נורמאן רידס (השחקן הראשי במשחק) על כך שמשחק ההמשך של Death Stranding נמצא בפיתוח, עושה רושם שהדלפה חדשה מציגה משחק חדש בסוגת האימה שקוג'ימה עובד עליו בימים אלו ממש וההדלפה הגיעה מעט בניגוד לרצונו של קוג'ימה, ועל כך הוא כבר לא התבדח כמו שעשה עם נורמן.

על פי תום הנדרסון מאתר Try Hard Guides, הוא קיבל לידיו סרטון, ממקור שביקש להישאר אנונימי, העונה לשם Overdose. הסרטון מציג את מרגרט קוואלי (Margaret Qualley, השחקנית של Mama ב-Death Stranding) לבושה בשמלה כחולה, מהלכת במסדרונות חשוכים עם פנס בידיה בגוף שלישי כאשר עושה רושם שניתן לשחק גם בגוף ראשון. על פי ההדלפה ישנם ג'אמפ סקיירז ובסוף הסרטון רשום "Gameover", לאחר מכן מופיע "A Hideo Kojima Game, Overdose". תום דאג להזכיר שקוג'ימה דיבר עם Xbox על מנת להפיץ את המשחק הבא שלו על פי דיווחים של ג'ף גראב מ-Venture Beat, אך פרטים לגבי עיסקה כזאת עדיין לא פורסמו, אבל יכול להיות שההכרזה על המשחק תגיע ממש החודש, אולי ביום ראשון במהלך האירוע של Xbox, אולי במהלך ה-Summer Game Fest של ג'ף קילי. על פי תום הוא קיבל בקשה מ-Kojima Productions על מנת למחוק את הידיעה, בקשה שלה האתר סירב.

מה צופן העתיד של Kojima Productions? האם אנחנו באמת נקבל משחק אימה? ואם כן, האם הוא יעמוד בציפיות שלנו אחרי P.T. שנעלם מהחנות של Sony לפני 8 שנים? נותר לשבת, לחכות ולראות. מה דעתכם על ההדלפה הזאת? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י