הרשמה

ההמשך של Death Stranding נמצא בפיתוח

מישהו כאן מופתע?

בריאיון למגזין Leo, נורמן רידס פולט את החדשות על כך שמשחק ההמשך כבר נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים.

תאמינו או לא (כנראה בעיקר שלא), אחרי 12 שנים של רצח זומבים, התוכנית הפופולרית The Walking Dead מגיעה לסיומה (כמובן זה מבלי להזכיר את תוכנית ה-Spinoff שלה). יחד עם זאת, נורמן רידס (Norman Reedus) כוכב התוכנית הוא איש עסוק במיוחד, בין אם בכתיבת ספר שעתיד לצאת ממש בקרוב בשם The Ravaged, יחד עם העבודה על סדרת האופנועים שלו Ride, השקת מותג וויסקי, ניהול מסעדות משלו ועוד הרבה תעלולים אחרים רק נותר לתהות איך לנורמן יש זמן לנשום או בכלל להתראיין. אבל הפעם במהלך הריאיון, קיבלנו אישור למה שלא ידענו שאנחנו צריכים עבורו אישור בכלל, אבל אחרי 3 שנים מהשקתו המקורית ל-PlayStation 4, המשחק Death Stranding מקבל משחק המשך כשהעבודה עליו כבר החלה.

בריאיון למגזין Leo, כאשר הוזכר המשחק Death Stranding, רידס פשוט אמר "אנחנו בדיוק התחלנו לעבוד על המשחק השני", זהו, זה פשוט נאמר, אף לא מילה נוספת על ההמשך. כאשר נשאל איך הוא קיבל את התפקיד במשחק, השיב: "גילרמו דל טורו (Guillermo Del Toro), שנתן לי את התפקיד הראשון שלי בסרט, התקשר ואמר 'היי, בחור בשם הידאו קוג'ימה עומד להתקשר אלייך, פשוט תגיד כן.', השבתי 'למה הכוונה פשוט תגיד כן?', תשובתו היתה: 'תפסיק להיות חמור ותגיד כן.' לאחר מכן הייתי בסן דייגו והידאו הגיע עם קבוצת אנשים גדולה, הוא הגיע מטוקיו והוא הרבה לי על מה הוא עובד, משחק בשם Silent Hill. הייתי בשוק ממה שהוא הראה לי והשבתי 'כן, בוא נעשה את זה', זה לא Ms. Pacman, זה ריאליסטי, זה עתידני, זה מסובך ויפה, והייתי מופתע לחלוטין. לקח לנו אולי שנתיים או 3 לסיים את כל מפגשי ה-"מוקאפ" (Mocap, קיצור של Motion Capture). זה דורש המון עבודה. ואז המשחק יצא והוא פשוט זכה בהמון פרסים, וזה היה דבר ענקי, אז התחלנו את החלק השני."

מיותר לציין שלפחות אני (ואולי רק אני) מחכה לחלק השני של "סימולטור דואר ישראל" של הידאו קוג'ימה, אבל טוב לדעת שכבר התחילו לעבוד על משחק ההמשך ב-Kojima Productions. כמובן שאנחנו נשב ונחכה לראות אילו טיזרים ואילו משחקים הידאו ישחק איתנו הפעם לקראת השחרור של המשחק. האם אתם מחכים לחלק השני של Death Stranding? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י