הרשמה

קווין פייגי: פרטים חדשים על העתיד של ה-MCU יחשפו "בחודשים הקרובים"

"שלב 4 מתקרב לסיומו"

מתי בדיוק נקבל פרטים על שלב 5?

בין שלל הסרטים והסדרות שמוציאה Marvel בקצב מסחרר ניתן למצוא הרבה רמזים לעתיד אליו היקום הקולנועי הולך. לא מדובר במשהו חדש, סרטי מארוול ידועים בעובדה שהם לא רק מספרים סיפור על דמות אחת או קבוצה של גיבורים, הם גם תמיד מוודאים שהצופים ישארו סקרנים לגבי העתיד עם תיאוריות משוגעות ואיסטר אגס מעניינים, בין אם זה במהלך הסרט או בסצינות הפוסט-קרדיטס המפורסמות. ב-Phase 4, המצב לא שונה - Falcon and the Winter Soldier רמז על יצירה של קבוצת ה-Dark Avengers, קיבלנו את ההופעה הראשונה של קאנג הכובש ב-Loki בעוד ש-Eternals הרחיב את האופקים שלנו עם ההצגה של ה-Celestials ורמיזה על קשר עם דמויות כמו Black Knight ו-Blade.

New Thor Love and Thunder clip sees Jane Foster in action as Mighty Thor |  GamesRadar+

כעת, נראה שבקרוב מאוד נגלה בדיוק לאיזה כיוון ימשיך ללכת ה-MCU, כך ניתן להבין מדבריו של קווין פייגי (Kevin Feige), נשיא Marvel Studios, בראיון לאתר Gamesradar. "בעודנו מתקרבים לסוף של שלב 4, אני חושב שאנשים יתחילו לראות לאן הסאגה הזאת הולכת. אני חושב שהיו הרבה רמזים, שלפחות לי הם ברורים למדי, לגבי הכיוון שאנחנו הולכים אליו. אבל אנחנו נהיה קצת יותר ישירים לגבי זה בחודשים הקרובים. יש לנו תוכנית שהקהל שרוצה לראות את התמונה הגדולה יקבל חתיכה קטנטנה להמשך הדרך". הניחוש שלנו הוא שנקבל את המידע באופן רשמי באירוע ה-D23 Expo, שיתקיים ב-9 בספטמבר.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness פתח אותנו לעולם המולטיוורס עם אינסוף האפשרויות שלו, מה שעלול להוביל למצב בו נקבל סרט על אירוע ה-Secret Wars מהקומיקסים שיתחרה ב-Endgame האהוב. הסרט הבא שמתוכנן ב-MCU הוא Thor: Love and Thunder, אשר צפוי לעלות לאקרנים בישראל ב-6.7. בלי לשים לב, הגענו לחצי הדרך עם שלב 4 של היקום הקולנועי, ולמרות שנשארו שישה סרטים שלמים עד לסוף השלב, אנחנו כבר מתחילים לחשוש מהפעם הבאה בה נצטרך לצאת להפוגה של סרטי מארוול. מה אתם חושבים על העתיד של ה-MCU? איזה סרט הכי הייתם רוצים לראות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י