הרשמה

הגיע הזמן: צפו בטריילר לחלק השני של עונה 4 של Stranger Things

התחלנו לרוץ

ווקנה ממשיך במסע הציד שלו בהוקינס, שהפעם אולי לא יסתיים כמו שנחשוב...

העונה הרביעית של סדרת הדגל מבית שירות הסטרימינג Netflix, דברים מוזרים (Stranger Things), היא טובה בלשון המעטה. לכן, אף אחד לא צריך להאשים אותנו על כך שאנחנו מחכים לכל פיסת מידע קטנה משני פרקי הסיום שלה שמגיעים אלינו בראשון ביולי, גם אם היא בדמות טריילר קצר יחסית.

הטרילר ממשיך את הקו הנהדר שהכתיבה העונה האחרונה, ומצליח לשלב את כל העלילות השונות בצורה שלא מרגישה מבולגנת בכלל. בשתי דקות קפצנו בין ג'ים הופר ממשיך את הקרב שלו עם הדמאגורגון ברוסיה, לבין החבר'ה בהוקינס שמצטיידים בציוד לחימה וגיטרה, לאילוון שנמצאת עמוק באדמה ועמוק באימונים. אם יש מישהו שרציתי לראות עוד ממנו, הוא הנבל של העונה, שלגמרי גונב את הפוקוס בכל כך הרבה רגעים - ווקנה (Vecna). ווקנה החזיר לסדרה את אלמנט האימה שדי אבד אחרי העונה הראשונה, וכל מי שהיו אחראים על הסצנות שלו, מהעיצוב סאונד ועד לשחקן עצמו, עשו עבודה יוצאת מן הכלל. נראה שהוא עומד להופיע לא מעט בשני הפרקים האחרונים, שאורכם הכולל הוא יותר משלוש שעות וחצי שעות!

פרק 7, שאורכו שעה ועשרים דקות, ופרק הסיום שאורכו שעתיים ועשרים דקות (יותר מ- "ת'ור: אהבה ורעם" לדוגמא) יעלו בנטפליקס בראשון ליולי, ואנחנו מאושרים שמדובר רק בקצת יותר משבוע לחכות. מחכים כמונו לסופה של העונה הרביעית? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י